|
|
|
|---|---|
|
Tjo! Ska väl börja med att säga att ja inte kan nånting om bilar, kan inte mecka med dom, kan inte göra annat än att gasa å tanka istort sett. Och då undrar jag helt enkelt om BMW 323 -96 är ett dåligt köp. Jag har pratat med lite kompisar som sagt att det är mycket problem med dom och om man inte kan mecka nått själv så kommer de kosta mer än de smakar. // Eriksson | |
|
En 323 E36(som du funderar på) har inte fler problem än vilken annan "vanlig" bil som helst!En välskött E36 är ett "säkert" köp!!Du får mycket bil för pengarna!Testa att använda sökfunktionen så kommer du hitta massor om just 323:an,både positiva saker o negativa!! "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Förmodar att dina kompisar kör V***O eller A**I :-) 323 motorn är samma som i 523 och den går inte av för hackor! Som Dawwe säger så är det inte mer fel än på andra bilar! |
|
| Vi har haft en 323i 96:a inom familjen sedan ny. Den har nu gått ca 23000 mil och aldrig gått sönder förutom några vanliga slitdetaljer som exempelvis bromsar. Det är en utmärkt bil med bra prestanda och låg bränsleförbrukning. | |
|
Jag har haft min sedan i höstas och än så länge har det inte uppstått ett enda problem, har bytt en glödlampa tror jag! //Thorssa |
|
|
Hej! Jag undrar också lite vad man bör tänka på om man är spekulant på en 323, i mitt fall är det en importerad -96 touring med automat |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.