AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
817

BMW 745iA Pris??

Ma
385
Martinfs
E39 528iAT -97
E36 323ti BMWCup
Tjena! funderar på att köpa en 745 igen! men vad ska man betala?? har hittat en skitfin med en massa ägare och 13000 mil. buffelskin, el, minne, glaslucka, massa saker bytta i bakvagn, 16" split, inte vinterkörd på länge mm. mm.

han vill ha ca 50, men är den värd det?

Dallas
Mr 745
Tjena Martin!
Priset på 745:an varierar väldigt mycket! Så det är
upp till "köparen att välja.
Men om det är en "Highline" så är det inte så djä..a
dåligt pris, då skulle jag nog slå till.(Men jag är
själv helt besatt av "745:an")
"lycka till"

Mr 745
Ma
385
Martinfs
E39 528iAT -97
E36 323ti BMWCup
vad är det som kännetäcknar Highline?

jag hade en 86:a innan, men buffelskinn radio i armstödet bak, och styrning till framsätet. men inget delat baksäte med el?

det finns tydlingen Executive eller highline? eller?
ul
94
ulw
745iA Executive -85
3,0si -75
Båda varianterna finns.
På Highline-modellen är inredningen helt i skinn, även instrumentbrädan är klädd !
Executive-varianten har Valnötpaneler på dörrar, instrumentbräda, m.m.

ulw
gu
144
gustaf
120i M-Sport 2007-08
Det är också skillnad i hur sömmarna på lädret är om det är vanliga skinnet, buffel, highline, executive. Min (var min farfars han hämtade den från BMW München ny) 735iA -84 har gått 8500mil och den är vit med svart skinn och valnöt. Hur ser jag om det är en executive? (Jag har inte tittat i alla papper) Den har valnöt överallt men jag är inte riktigt säker. Den är helt i ny skick inte konstigt eftersom att den bara gått ca 500mil/år. Vill också bara säga att den luktar skinn fortfarande som om den vore ny. Sen eftersom att däcken behövde bytas ( TRX original fälg ) så fick jag uppleva vad sådana kostar. Sammanlagt för fyra nya fick jag betala 12000:-. Det sved. Mitt råd är att köpa en bil med nya fina TRX däck om det är original fälgar ni vill ha.
ul
94
ulw
745iA Executive -85
3,0si -75
Stämmer, Highline-modellen har "vanligt" skinn. Executive har skinn från vattenbuffel.

ulw
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.