|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag har en bmw 740ia-93 23000mil blåmettalic går mycket fint både i motorn/lådan mycket utrustning abs pdc 2xairbag stora datan farthållare el ställbar ratt elsvank stöd ac fungerar elhissar elgardin stereo antispinns, skinninredning elstolar armstödx2 dubbla uppsättningar aluf som/v-däck nybes+nyskatt ,m,m 2st fel på bilen = spricka i rutan på passagera sidans underkant vibrerar i ratten då,då (skivorna) + lite lite rost inget att tala om. finns att se på www.bilannonser.se under jönköpings län p . 44900? en som vill byta till sig bilen mot en Bmw 525i-91 22300mil mkt väservad bes+skatt året ut ljus/blå silver mettalic går fint i motorn/lådan bromsar m,m,m utrustning = servo abs c-lås ellucka elspeglar skinninredning lilla färddatan farthållare ac fungerar 4xelhissar cd+cdväxlare vad tycker ni är de ett bra byte? känns inte redigt rätt en 740 känns mer som en bil 525 kändes som en leksaksbil i jämförelse men dom är ju svårsålda så jag är tacksam för alla tips å svar. Mvh | |
| Hur mycket får du i mellen? Jag personligen gillar E34:or. Jag hade tagit 525:an. Jag tycker E34:or är snyggare än E32:or. | |
|
Hej! han vill byta rakt av inga pengar i mellan ev kanske ja får 2200kr för min skatt som ska in i slutet på månaden. M.VH |
|
| hej igen! glömde fråg är de kammrem på 525,an de är de väll inte? + är den motorn bra i -91,an ? | |
|
Nej det ska du absolut inte göra i så fall. Din bil är 93:a dessutom mer bil för pengarna (prismässigt). Jag trodde du skulle kanske få 7 till 10.000:- åtmonstone emellan. Jag tycker inte att det låter något vidare. |
|
| Det är kedja. | |
| Minst 10 k emellan skall du ha. | |
|
Hej igen! Ja ska se om han vill ge nått imellan men när han va och kikade på bilen så ville han inte de han hade precis servat sin för 11000kr så vi får se vad som händer. vad kan en sådan 525-91 med den utrustningen han har i sin bil stå i för pris? Mvh |
|
|
Tror inte att man får mer än 30k för en 525 91a hur fin den än är. Tycker att du skall ha minst 10-12k i mellan. BMW CS #5139 |
|
|
vad kan den vara värd på ett ungefär 525-91an Mvh |
|
|
Du ska Absolut ha pengar emellan! Dessutom ska väl inte Du betala servicen på hans bil?? Alla bilar ska ju servas enligt boken, det enda är ju att en bil som Inte servats ska vara Riktigt billiga. En servad bil ska kosta enligt marknaden, om den är fin. En oservad mindre. alfatok.... |
|
|
Tycker inte heller det är jämnt skägg, din är ju en -93:a o 525:an -91:a. Om det inte ens är 24-ventilstoppen så glöm. Antar också att det inte är kombi. Tycker att 525:an är något slö o tung, när Vanos kom på 525:orna -93? så vart det lite bättre. Enda skälet att skaffa en 5-serie är att de finns som kombi... ;) 325 E36 är däremot en kul bil men du kanske vill ha nåt större? Skulle inte byta utan pengar emellan typ 6-9000:-, tycker dessutom att det är knasigt att serva en 91:a för 11000:-... Mvh |
|
|
Hej! jag får 4-6000kr imellan är de ok? även så har han inga alufälgar på sin bil. vad står en 525i-91 i på ett ungefär dom ska väll igentligen inte vara värda mer än 28-35000max om dom är i fint skick. Mvh |
|
| Nej det är för lite! | |
| Jag hade ALDRIG bytt ner mej till en 525:a....... | |
|
Ok ja får se hur jag gör, verkar vara svårt att sälga en 740, ändå att den är i bra skick å fungerar mkt bra även mkt utrustning men ej några svar har haft ute den i 3omgångar nu men men, nu är den ute här på bmw så vi får se va som händer. Mvh |
|
| Bara nyfiken om den här 525:an kommer från skåne nånstans.........?? | |
|
336699: Tycker ärligt talat att du skulle höja priset på din 740 till åtminstone 39000 som färdigprutat pris... Mvh |
|
|
24 ventilstoppen kom från och med årsmodell 91, vanos från och med årsmodell 93... /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.