|
|
|
|---|---|
| som sagt, vad ligger en relativt fräsch E28 mä 535 motor på för prisklass. Mvh//Daniel | |
|
En relativt fräsh M535i 85-87 ligger runt 25-35 tkr. En mint M535i ligger mellan 35-55 tkr. En vanlig 535i ligger kanske mellan 15-30 tkr. Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
Jag gav 12 för min m535 iofs med rasad motor då men! Har du råd att inte åka Bmw?? |
|
|
Mr_Beemer: Visst, M535/535 kostar alltfrån 5 tkr och uppåt, beroende på skicket. Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
glömde nämna att ja har L-Jetronic i min 535:a. nån har byggt nåt eget. Mvh//Daniel |
|
|
Jag införskaffade min M535iA för ett och ett halvt år sedan. Då hade den varit avställd i drygt 2 år. Det fanns en hel del att pilla med på den bara för att få igenom den genom besiktningen. Jag gav 5000 för den och är väldigt nöjd över den. Visst fasen finns det en del rost, fjädrar/dämpare skulle behöva bytas och även en del bussningar men utan garage så har man lite begränsade möjligheter. Det är en grymt rolig bil i alla fall. Håller med Boooze om prisspannet. M.v.h. Ulf L. |
|
|
glömde nämna att ja har L-Jetronic i min 535:a. nån har byggt nåt eget. Troligen en 3,5L botten del med en 2,8 topp/insprutning/tändning. |
|
| drar sånt ner på effekten mycke jämfört mä om dä skulle vara Motronic. Mvh//Daniel | |
| Pelle> Hur går den jämfört med en "äkta" 535:a? Det låter ju onekligen smidigare att bara byta bottendelen och slippa böka med byte av insprutningssystem. | |
|
hej jag gav 18000:- för min m535ia -87 helt rostfri har gått 21400 mil, och ej sliten förarstol. för övrigt mycket nöjd med bilen. har satt på 3,8l m5 hjul, passade klockrent.... ha det bra m.v.h jompa. |
|
| dä går alltså att plocka ut en liten slant ur dom, ja tänkte byta upp mej lite, o städa på gårn så ja ska bli av med lite grejjer. Mvh//Daniel | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.