|
|
|
|---|---|
|
Jahopp så har även jag råkat ut för dom små 'gulliga' glina. Var på Herons city och tittade på bio, på väg hem så skulle jag ut på E4 norrut. När jag passerade under gångbron så står 3 stycken glin och sparkar grus ner på bilen. Blästrad huv, tak samt ruta.... Blir så trött. Får åka till försäkringsbolaget i morgon och få det besiktigat på deras drive thru. | |
|
FY FAN va elak man blir när man hör om nåt sånt där. Jag skulle bli riktigt arg om jag råkade ut för nåt sånt. Och ledsen. =( Man kan bara hoppas att dom råkar ut för nåt sånt när dom skaffar bil. Gärna om dom inte har försäkring. *ler* Jag hoppas att det blir bra på din bil i alla fall. MVH Morgan. Länk |
|
|
det kallas för dålig uppfostran...så tråkigt att höra... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
Måsen |
Har en kompis som blev utsatt för något liknande, han låste alla 4 hjulen, stannade i väggrenen och jagade ungarna ända in i klassrummet (det var utanför en högstadieskola) han var så förbannad att lärarna fick rycka in. Jag tror dock att det var sista gången som den killen stod vid E:22:an och kastade sten :-) /Mattias |
| Måsen: han gjorde det enda rätta! Hoppas ungarna lärde sig en läxa. | |
|
Sorgligt att hör sånt här! Man kan undra hur deras föräldrar har uppfostrat dom! Jag själv skulle aldrig komma på tanken att göraa något sånt när jag själv var mindre! Men även dessa ungar lär sig nog när dom själva en vacker dag ska betala saker och ting. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.