|
|
|
|---|---|
@BeeMWe |
Länk Har denna rätt pris? Tycker det är jävligt billigt detta. |
|
Det är billigt. En kompis blev erbjuden en 98'a för 145 men den hade gått 9.000 och var importerad. Mr C |
|
|
Kanske 15ksek mer än vad handlaren betalar i inbyte vid köp av ny bil. Bra pris men inte billigt va? Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
@BeeMWe Lätt för dig att säga. Du verkar ju känna säljaren. smygreklam e va jag kallar de. |
|
@BeeMWe |
Nja det var snarare så att jag ville ha en prisuppgift om vad folk ville betala för den. Den blev såld för mer än vad som stod på prislappen i annonsen så ja det var jävligt billigt. |
|
Vad begärde dom för den bilen? Funderar på att sälja min! |
|
@BeeMWe |
179 |
|
Vad får jag för min kontant? 320-99, svart, ECC, komfortpaket, 6700 mil, Toppskick. |
|
@BeeMWe |
Ingen aning vad du får kontant... Skulle nog kunna gissa att du får napp om du sätter ut en för 174-179 000 diskuteras |
|
Sålde min 320i -00 för 185.000:- Då var den sänkt,17" fälg,ac,mm.mm.Måste säga att det var en rätt trög bil att sälja,även om den var i perfekt skick och bara hade gått 2000 mil. 325iC-93,328iC-96,M3-94,320i-00,328i-98, |
|
| Om jag begär 159.000 kr bör jag väl få sålt snabbt? | |
|
Om det är som du säger LME, borde du bli av med den snabbt...man vet aldrig dock...jag hade min bil mycket billigt utannonserad för 129' exkl vinterdäck....det ringde ändå folk och försökte pruta 35-40'.....bara att lägga på luren då...gemensamt för alla är att de ringer ifrån skyddat nummer.... Simon |
|
@BeeMWe |
LME det bör funka, den för 179 blev såld på nån vecka i Sthlm. |
|
Skambud är bara att norchalera. Tänkte sälja bilen efter nyår. Skall ha en 528 eller 728 istället. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.