|
|
|
|---|---|
|
Är det någon skullnad på en 323i styrbox och en från 320?? samma årsgång... jag har en 323i-84 bil med en 320 motor i...men tomgången blir högre med 320 boxen..och lägre men ryckigare med 323an.. vad händer om man kör med 323a boxen till en 320 motor?? ///Dont Force Me i Can Explode\\\ | |
|
ingen som vet? ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
|
e väl ånga som vet det här inne?? är det någon skillnad?? ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
svintoleffe |
Om inte ja minns helt fel så sitter det andra större spridare på 323 motorn. Samt arr du har högre kompression i 323 motorn. Ssen kan det ju beror på med olika spridartider o sånt, men det vet jag inget om. Bmw-Power MVH Leffe |
|
så om man har 323 spridare i motor och kör med 323 boxen så borde det gå bra med andra ord? ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
svintoleffe |
Det första du sak göra, det är att du skruvar bort ett- ett par tändstift o kollar hur dom ser ut. Är dom vita då får den för lite bensin, är dom bruna då är det bra. Kolla det o återkom. Bmw-Power MVH Leffe |
| nej det är ingen skillnad | |
|
ska jag kolla tändstiften för? inte det som var frågan hehe bilen är i bra och fint skick...*ny renoverad* men efter som att tomgången blev olika så undra jag om det var någon skilnad på dessa 2? ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.