|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej, Letar efter en "duktig test passagerare" som kan vara min kartläsare, (han ska kunna mkt om BMW) jag ska köra slut på en M5:a, sedan skrota den senare eventuellt. Finns det någon som är villig att ställa upp som passagerare/kartläsare? För att sedan sätt betyg på hur bilen håller/uppför sig på vägen samt säga vad den har för brister och fel. Mvh/ | |
Gemini__ |
Du tar din -02 då antar jag... |
mafia_shq |
ehhh köra var? typ GIS ? |
|
Vad får du ut av att köra slut på en M5? Jag trodde att alla "betyg" är redan satta på dessa bilar på hur dom uppförsig i kurviga vägar/bana osv.. Mvh Jojje |
|
|
Jag har lite tid till övers, kom förbi och plocka upp mig så drar vi. Känner lite folk nere i Europa vi kan hälsa på om du vill, kan läsa en karta, är hufsat BMW intresserad och kunnig samt rätt social och lätt att umgås med. Vad tror du? Några planer för vart vi ska? Vilken M5:a blir det? E39, E34 eller E28? Är det ett uppdrag från en tidning/BMW/eller bara för nöjes skull du gör detta? /Z3MPOWER |
|
|
:) Mafia_shq sverige e stort, finns många vägar att åka på..Vi ska göra en film samtidigt. jojje, rent nöje alla sätter olika betyg på bilar men dom är köpta, mitt är helt opartiskt oavsett bilmärke;) Z3 för nöje och skoj ;) |
|
|
Michel jag tycker de låter skoj men änåd jävligt skumt! inte helt normalt beteende! Min bil Länk |
|
|
hmmm... 1:e april var för en vecka sen! /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 |
|
D-diddy |
inte skulle jag vilja sitta bredvid när någon försöker köra sönder en M5, av två anledningar. en är att jag skulle grina så jag grät när du lyckas, (eftersom M5 är en drömbil för mig) för det andra så kan du köra sönder mig med om du kraschar. David. "The unattainable is invariably attractive" |
mafia_shq |
hans första bil va ju en ferrari 355, så att köra sönder en m5 kanske inte kostar så mycket för han, trots allt. |
|
jag hakar på =) Länk |
|
|
Spelar ingen roll hur mycket pengar man har.... man ska inte köra sönder såna bilar bara för att det är kul.. det är som att säga att man ska köra sönder en F Enzo bara för att det är skoj.. i ferrari kretsar hade man blivit dödad för det haha :) Nää men det är väldigt konstigt att man bara ska köra sönder.. kan väl lika gärna ge bort den till en som inte har råd att köpa sig en och som är hans drömbil.. han hade åtminstånde vårdat den som sitt egna barn i stället för att köra sönder den!!! Mvh Jojje |
|
sebbe_bmw |
Mycket utav Autopowers forums snack är bara lögn nu förtiden... Tycker själv att det var vettigare för något år sedan... Många som bara snackar en massa goja... Mycket snack, liten verkstad.. Sebbe |
|
Kommer du att lägga ut filmerna + bilderna här på forumet sedan??? (Ps kör lungt tänk på nollversionen) |
|
mafia_shq |
men hur kör man sönder en -02 M5:a? krockar eller växlar till 1:an när man kör i 250km/h på autoban eller kör med 2:ans växel på autobanh i 100km/h eller på annat vis |
| Känner den där dårenmed M5an, han har kört sönder en del bilar,han e helt VÄCK i skallen. | |
|
Det är hög trovärdighet här... -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
| Ja verkligen.... | |
mafia_shq |
bullseye: har du bevis för det? |
| Mafia_shq vad menar du med bevis? Dom e alla skrotade länge sen, men du kan gå till skroten för verifiering av vraken om du vill :D | |
mafia_shq |
bullseye: så det säger du! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.