|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket värderar en eventuell köpare denna: 330 Cab -01 knappt 3000 mil (kollade) Svart, Svart skinn, Harmacardon, elcab, 17" M fälgar. Absolut toppskick, känns som helt ny! Sen vill jag veta hur mycket jag skall begära emellan på en 330-01 Coupe med 9000 mil, likvärdig utrustning. | |
|
Vad det gäller cabben så har jag ingen aning. Men coupén borde du få åtminstone 235.000kr - Har du fått mera - är det bara att gratulera :o) Du får räkna själv men du borde få en slant över till ägg och påsk pynt.. :o) |
|
|
Coupén är redan såld, har en cab nu. Men det finns en i min bekantskapskrets som vill köpa min cab, dock vill han att jag tar hans coupé i byte. |
|
|
I grundpris skiljer det 72.000 mellan en cabbe och en coupé. Och om det stämmer överens i utrustning så borde pris-skillnaden hamna där ungefär. Vet ej vad begagnad marknaden säger men mindre än 50.000 borde det inte bli.. See you round!! |
|
| Miltalet skiljer även 6000 mil | |
| Jag är ju ingen expert men värdera din cabbe och titta sedan på vad du själv skulle vilja ge för en coupé - jag inbillar mig fortfarande att en coupé ligger mellan 220.000 & 235000 i det skicket du beskriver. Men det blir upp till dig att avgöra vad du vill byta in mot.. Om det är en nära vän så lura inte varandra - vänskap är mer värt än några tusenlappar i det långa loppet .. :o) | |
| Jag måste ha 70.000 :- emellan | |
|
Får du sjuttiotusen i mellan så tror jag inte att du gör en dålig affär. Om båda bilarna är i likvärdigt skick så tror jag att ni båda gör en bra affär - och det är väl dit ni vill komma antar jag - att alla inblandade känner sig nöjda! Glad påsk på er!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.