|
|
|
|---|---|
| varför öppnas alla utom förardörrn på centrallåset när jag vrider om nyckeln? hände helt plötsligt.. vad är felet? hur åtgärdar man det? Mvh Mange | |
|
Säkert bara staget som går mellan låskistan och låset som hoppat ur. Riv loss dörrsidan och ta dej en titt! Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. Länk |
|
| detta händer mig med, men inte hela tiden... varannangng kan man säga! då får jag låsa igen o försöka på nytt och då funkar det. | |
| smörjde ordentligt på stången.. då funkade det nu iaf.. men är det svårt att ta bort en dörrsida?? Mvh Magnus | |
|
något speciellt att tänka på när man plockar bort dörrsidan...? Behöver åxå smörja..; ) |
|
| Det är bara slita och bända :P | |
|
Eller så gör man det som det är tänkt: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Bugar å bockar.. ..för länken. |
|
|
Vet inte om det här är samma men det verkar liknande i alla fall. Jag hade problem med att när jag låste upp så missade den att låsa upp en av dörrarna. Det var olika dörrar olika gånger, men oftast ena bakdörren. Det fixades genom att styrenheten byttes ut. |
|
|
Jag har åxå haft samma problem på min E38. Då byttes centrallåsmotorn på den dörr som det berörde (höger bak) sedan dess har det alltid funkat. Nysse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.