|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Fick en trevlig Påsk present av Herr Asken i dag vid lunch:))möttes upp utanför jobbet och däääär stod den svart 645 hmmmmm. Vilken bil känndes större,tyngre,stabil dock inte samma drag som M3an. Men vilka brommsar dessa var betydligt bättre än på min och på M3 ska dessa vara bra...... Vilken bil det mesta vara perfekt kanske lite plastig saker invändigt men i övrigt gott. Tack Asken för presenten Ps.Trist bara att lastbilen stod där den stod eller hur Asken:))) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Dessutom en hörselskadad Hasso :)) ///MVH Hasso Länk |
| Kan han vara värd asken, inte lätt att åka DKW? ;) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Den ryter som värsta yankeejärn vid 6000rpm :)) även via lur. Bättre själavård finns inte. ///MVH Hasso Länk |
|
hasso: Det var delvis ibland över 6000rpm:))tyvärr hördes/hörs inte ljudet in i bilen vilket kan både vara posetivt och negativt... |
|
| Tom caben på MJ var ju extremt tyst, kanske byte av avgassystem är en modifiering som skulle ligga bra till. Eller vänta in M6an ;) | |
|
Starre: Draget upplevs inte lika markant i en fullvuxen bil :)) (nya 6'an är bland de snyggaste BMW kommit med) /Lazze Länk |
|
| Hur ligger 6:an till utrymmesmässigt egentligen? Är det trångt om saligheten?? Utsidan är ju rätt identisk måttmässigt med E60, men jag antar att man knappast kan åka med hög hatt p g a den lägre takhöjden...? :) | |
|
Utrymmet bak är mkt bra för att vara en sportcoupe, jag har provsuttit (188 lång). /Lazze Länk |
|
|
Lazze&Liste: Kanske de....men för att kunna få drag känslan så är/var man tvungen att komma upp i ca:170+ då känndes det bra inte tidigare. Utrymmet testade jag inte men jag tror att den är sämre än på M3an??PÅ VIP visningen såg det mkt trångt ut, men hallå vem sitter där bak inte jag:)) takhöjden begränsas lite med tanke på det stora bromsljuset eller takluckan som tar mkt space /S |
|
|
Utrymmet bak på 6an är inget att hurra för...blev själv besviken. Jag som trodde den skulle kännas "stor". Interiört så är den ok, bäst av bangle hittils. Men jag väntar nog in cabben.;o) Ny bild 28 mars- Länk |
|
| Bak och bak... Jag menar FRAM!!! :D :D Baksäte behöver man ju inget ö h t! ;) | |
|
liste: Okej Fram är det mkt bra den bilen jag åkte hade betydligt mjukare skinn än M3an och det fanns en mjukhet(kudde)som placerades mellan baken och bit upp av ryggen som gjorde att man satt perfekt nja kanske inte perfekt men mkt bra. |
|
| Bara jag som tycker att coupén är snyggare än caben? Caben är ju nästan ... ful! | |
|
Coupén är bra mycket snyggare...å andra sidan har jag alltid tyckt att cabbar är ett otroligt onödigt fordon... Länge leve taket! Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
| Erik G: Instämmer! =) | |
|
JA coupén är snyggare! /Lazze Länk |
|
|
Cab kan va behagligt när vädret tillåter d v s 15-20 dagar/år ;) /Lazze Länk |
|
V12 LeMans |
:)))))) |
|
I o f s närmare 150-200 dagar/år........... ;-) /B |
|
|
på vägen till stugan så hade jag sällskap med en 645Ci gissa om det var klu, tyvärr blev det inte så många km men:)9det kanske är ett tecken. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.