|
|
|
|---|---|
|
Hej Finns det nån firma som gör lackbehandling, dvs polerar upp lacken och fixar den bättre, vaxar m.m. ? Mvh Fredde Bob Marley and the Wailers Praise Jah!! | |
stefannorr |
Buff n shine Luleå, savo Luleå,sar wasch Luleå säkert nån mer. Länk Länk |
|
Tack för länkarna, Bravo Bilvård var det nån som rekommenderade. Vars i luleå bor du ? Bob Marley and the Wailers Praise Jah!! |
|
stefannorr |
Bor mit i stan,lämnade in min på buff n shine i höstas,tydligen hade dom dubbelbokat så resultatet var under all kritik,snäll som ja var klagade jag ej, Fettfläckar under lackskyddet,motortvätten märktes knappt,skinnet rengjordes i all hast medan ja vänta så nästa gång blir det någon annanstans. Har även hört att starwasch som ligger i volvo huset ska va bra. |
|
Med + 6 års erfarenhet av Mr Cap (6 bilar inkl min 327:a) kan jag verkligen rekommendera kedjan. Hoppas den finns i Norrbotten också. Bosse J. BMW CS 185 |
|
|
Vilken av dem rekommenderar du ? Framgår inte i ditt inlägg ?! Bob Marley and the Wailers Praise Jah!! |
|
|
Vilken av dem rekommenderar du ? Framgår inte i ditt inlägg ?! Bob Marley and the Wailers Praise Jah!! |
|
stefannorr |
Mr cap finns ej i Luleå eller norrbotten så vitt ja vet tyvärr. |
|
tja. kan ju upplysa om bravo bilvård, som ligger på samma gata son ford, alldeles vid saabs nya lokaler. Länk Ska väl egentligen inte rekommendera nått, efter som jag jobbade för en massa år sen, men vad jag hört så brukar folk vara nöjda med resultatet. där har du adressen såkan du kolla själv. ha de/benke-med e21 abstinens |
|
| Har varit kund på Starwash (berdvid Bil&Traktor i Luleå). Dom lack-skyddade min bil i två år, med mycket bra resultat. Jag slutade dock när dom lyckade missfärga dörrhandtaget på förardörren (svart plast) med vax. Nu vaxar jag själv, mycket billigare men inte lika bra. | |
stefannorr |
De gäller tydligen för bilvårdsföretagen att ha en bra dag o inte dubbelbokat så kan resultatet bli bra : ( |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.