AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
584

Avgassystem Bi Turbo

A.
741
A.G
BMW 316-76
BMW 3,0 Csi-71
BMW 530d Xdrive

Alpina CS #003
Alpina Gemeinschaft #208
BMW Club Finland #2145
Börjar bli dags att tänka på byte från "kattarna" och bakåt
Är det någon som har erfarenhet av något annat än original ( kostar ca 16.000 sek I TYSKLAND ! , undrar vad de vill ha i Solna ? )

Ando

Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Hör med Ferrita Länk , de borde kunna göra ett specialsystem för dig, katalysatorer finns på Länk , kolla under produkter/sportkat Länk

Mvh
10.000Kr hos Ferrita utan kattar.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
A.
741
A.G
BMW 316-76
BMW 3,0 Csi-71
BMW 530d Xdrive

Alpina CS #003
Alpina Gemeinschaft #208
BMW Club Finland #2145
Jag har tänkt på Ferrita, men jag är inte speciellt förtjust i ljudet från ett rostfritt system , tycker att det låter lite "burkigt" !

Ola :
har du ett Ferrita system på din bil ? om så är fallet , försvann det "dova" ljudet som finns i originalsystemet ?

Hälsningar
Ando

Har ej ferrita system, jag kollade upp priserna bara. Köper nog ett orginal om man får tag i dem för 16" i tyskland när det väl är dags skulle jag tro.

Ljudet som kommer ur orginalsystemet är väldigt svårslaget skulle jag tro? Vill inte heller tappa det ljudet.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
Ni kan själva vara med och bestämma hur ljudet skall bli när ni lämnar bilen hos Feritta.
Har bekanta som byggt sina system där, kommer själv att bygga hos dem när tiden är dags.

Micke
Länk
Oj det lät intressant, fast ändå, orginal känns ändå bättre i slutändan för mig tror jag.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.