|
|
|
|---|---|
|
Börjar bli dags att tänka på byte från "kattarna" och bakåt Är det någon som har erfarenhet av något annat än original ( kostar ca 16.000 sek I TYSKLAND ! , undrar vad de vill ha i Solna ? ) Ando | |
|
Hör med Ferrita Länk , de borde kunna göra ett specialsystem för dig, katalysatorer finns på Länk , kolla under produkter/sportkat Länk Mvh |
|
|
10.000Kr hos Ferrita utan kattar. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Jag har tänkt på Ferrita, men jag är inte speciellt förtjust i ljudet från ett rostfritt system , tycker att det låter lite "burkigt" ! Ola : har du ett Ferrita system på din bil ? om så är fallet , försvann det "dova" ljudet som finns i originalsystemet ? Hälsningar Ando |
|
|
Har ej ferrita system, jag kollade upp priserna bara. Köper nog ett orginal om man får tag i dem för 16" i tyskland när det väl är dags skulle jag tro. Ljudet som kommer ur orginalsystemet är väldigt svårslaget skulle jag tro? Vill inte heller tappa det ljudet. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Ni kan själva vara med och bestämma hur ljudet skall bli när ni lämnar bilen hos Feritta. Har bekanta som byggt sina system där, kommer själv att bygga hos dem när tiden är dags. Micke Länk |
|
|
Oj det lät intressant, fast ändå, orginal känns ändå bättre i slutändan för mig tror jag. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.