|
|
|
|---|---|
|
Skulle nån kunna hjälpa mig att värdera denna bil: Länk Har sett bilder på den, ser väldigt fräsch ut. Importerad okt. 2001 av nuvarande ägaren. MVh /Simon | |
|
Känns spontant som att priset ligger skyhögt, dock kanske man får betala rejält eftersom bilen är servad efter citat "skolboken"...höhö. /Simon |
|
| Pruta 28.000 så börjar du närma dig ett realistiskt pris. För 128.0000 så är man faktiskt inte speciellt långt ifrån e46 328orna. Om än hyffsat höga mil och sedan. | |
|
Tyckte också han hade lite väl högt utgångspris, har sett liknande för ett utgångsbud på 110.000, med säkerligen en prutmån ner till under 100 000 Är intresserad av denna bil eftersom den har allt jag önskar i en 328:a Ska ringa och se om jag kan få ner priset, tack för era snabba svar!! /Simon |
|
|
Den låter fin men jag håller nog med Acey. Över 100" ska den inte kosta hur fin den än är. Lägg hellre till lite pengar och hitta en fin e-46 som i alla fall inte är lika iskall som e-36'an på beg marknaden. Skulle nog hellre köpa en 328 e-46 sedan då om du inte vill skjuta till så mycket mer........ |
|
|
Jag hade tänkt byta min mot en 328 coupe i sommar jag med. Max 100000 hade jag tänkt mig. Det bör man väl få 328 med krav: ASC, sportstolar minst delskinn, ECC, m-paket i mycket bra skick för. Eller vad tror ni? Kanske nån som kan locka med sin bil till och med? Har kollat lite mot e46 också men ekonomin tillåter inte mer än 100000 och det lär jag ju inte få en e46 328 för..oavsett kaross! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.