|
|
|
|---|---|
| Länk va e de här för fälgar | |
|
Breyton 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
|
Min personliga åsikt: Hur kan man sänka bilen så mycket så att man inte ser hela fälgarna. Ser ju för taskigt ut, som om fjäderbenen gått rätt av. Är detta verkligen snyggt i de flestas ögon? Johan |
|
|
jag håller med dig beijnoff!! //Svebba - Jag är schnell ! |
|
| Den bilden är "datasänkt" kolla på breytons hemsida för den riktiga bilden. Tveklöst en av de snyggaste fälgarna man kan hänga på en M Coupé, i mitt tycke. | |
|
Bilden är photoshoppad samt är de inte alls de snyggaset fälgarna! Finns många andra som är riktigt mycket fetare än så. 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
| va heter dem mer än breyton | |
|
Huruvida fälgarna är de snyggaste som går att sätta på en Z3:a är ju en smaksak, jag tycker iaf de är urläckra. bmw_jerry: Modellen heter Breyton Vision. /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Fälgen ser bra ut, men håller med att bilen är för låg.Fälgen skulle nog passa bättre som 18".Ju större är inte alltid snyggare eller bättre.Allt man utrustar en bil med måste anpassas med smak och omdömme.Däremot kan smaken vara lite olika ,vissa fälgar och designutrustning kan se förskräckligt ut. | |
|
beijnoff m fl Bilen på bilden är photoshoppad med större fälgar och extrem sänkning som följd, det stämmer dock att fälgarna heter Breyton Vision (klockrena om jag får säga vad jag tycker). Här är Breyton's officiella sajt (med bl a övriga 9 fälgmodeller): Länk Glad Påsk! :) |
|
|
beijnoff m fl Bilen på bilden är photoshoppad med större fälgar och extrem sänkning som följd, det stämmer dock att fälgarna heter Breyton Vision (klockrena om jag får säga vad jag tycker). Här är Breyton's officiella sajt (med bl a övriga 9 fälgmodeller): Länk Glad Påsk! :) roadZter |
|
|
Här är en bild på min Z4 med Vision på Länk Ingen photoshopredigering. |
|
| Perfekt anpassning i hjulhuset. | |
| Den bilen var inte vacker. Såg ut som en ful Gädda på 1 och 1½ ton:) | |
| Andretti haru fler bilder | |
| föredrar original M fälgar | |
| vilka då dem som sitter på z3m eller | |
| Japp, de som sitter på Z3 M, gillar original | |
| fast den e ju bara snygga på z3...dem passar nog inte bra på en z4 | |
|
bmw_jerry: skall ta mer bilder. Har tänkt lägga upp en mer organiserad fotografering, men det har inte blivit av än. Skall ju vara en kombination av att bilen är ren och att väder/omgivning är intressant. a |
|
| ok...ja ser framot att se dem...ta några innifrån också | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.