|
|
|
|---|---|
|
Jag har börjat fundera på att byta motor i min 325:a...Vad ska man byta till för motor? Har funderat på att sätta i m5 motor modell äldre eftersom den passar...men vad blir roligast? Skulle va kul med roliga ideér!=) | |
|
Sök då detta har diskuteras mycket tidigare... Det är inte gjort i en handvändning utan kräver mycket jobb. Det finns ingen äldre m5 motor som passar rätt av, den första är ju en M30 och andra och tredje version heter S38B36 och B38. |
|
|
ok...ska söka vidare |
|
|
Det är rejält med jobb att byta motorfamilj i iX eftersom tråget är unikt på iX och passar ingen annan motorfamilj än M20. Det en går givetvis att fixa, men det finns inga färdiga grejer att köpa. If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
Jag får ta och dyka ner i böckerna å börja läsa...har ju haft mitt roliga med gammel motorn...men toppen verkar lite ledsen just nu. Ska prov trycka i nästa vecka å se vad dom säger! Känns ju tråkigt att börja om från början med samma motor, så därför har man tankarna på en motor med lite mer krut i från början. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.