AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
659

Hjälp med lister e34

Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
Har rivit isär allt på min touring nu för jag ska lacka om den, men det enda jag inte får löst på den är listerna som är längst bak på sidan i nederkant mot plåten. Är det nån här som har tagit löst dom som vet hur man gör?
Jag kan iofs ha fel, men eventuellt så behöver du bara dra eller skjuta listen i sidled för att ta loss dem.

MVH KAISERN
Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
Ska iväg och prova ikväll, tackar!
Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
Det hade varit jättelätt att få bort dom om inte nåt pucko hade satt fast dom med hjälp av lim!!, de sitter bara med några clips egentligen som man lätt knäpper av listen med...f-n va less man blir, detta jävla fuskande när man ska sätta dit grejer!!!!
Jag lider med dig.

Speciellt idiotiskt är det när man vet att BMW är väldigt billiga på sina clips. Jag har köpt en massa olika varianter och de enda som kostade mer än 3-4kr var de till plastgallret vid torkarna som gick lös på det dubbla. Inte ens de svarta, stora special-clipsen som håller undersidan av M-kjolen i tröskeln kostade mer än tian...

Hoppas det ordnar sig.

Mvh
Rasmus
Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
Det värsta är väl inte att jag måste köpa nya lister (fast det svider också) utan det faktum att nu gick ju clipsen åt h-e och vill man sätta dit nya så måste man ta ut rutan. Så vi vet ju alla hur jag måste fästa mina nya lister....LIM!!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.