|
|
|
|---|---|
|
Hallå alla bmw börnare. :) Tänkte kolla hur pass hett intresset är här för en sk. burnout tävling. Har ett färdigt "konsept" om intresset finns. vore kul om det finns några här med sån hobby. Bränna däck altså. Skriv vad ni har och gör en "intresse anmälan" (det är ett par volvosar som ska ställa upp) så jag tycker lite bmw's ska visa vart skåpet ska stå! :) MVH /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm | |
|
Länk MVH /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Tycker du ska låta traktorgänget hållas med bilmisshandel för sig själva :) ///MVH Hasso Länk |
|
Bilmisshandel? eeeh. det e ju konst ju. Av finaste slag. Kom igen nu va...intresset måste väll finnas? Nu har även en nissan intresse anmällt sig. inge skam för bmw nu va. va :) /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
|
Hade garna hangt pa men det ar lite langt till Stockholm.... Tycker det ar ett mycket bra initsiativ illafall :) |
|
|
Synd Richo. Vart i landet bor du någonstans? /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
|
Jag kommer gärna och kikar, men jag hyvlar inte ner mina 265/35/18 för lite gummiluktande rök och svarta ringar i asfalten. /Richard |
|
|
z3mpower: klart du kan komma o titta. men du kanske har några slitna vinterdäck som du kan ofra. *L* /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
|
Kör inte min bil på vintern så jag har inga vinter däck till den. Har ju i och för sig originalfälgarna skodda, men de brukar jag använda till bankörning. När blir det nu då? Eller blir det bara du och jag? /Z3Mpower |
|
|
Inte bestämt än. Intresset här på auto power verkar inge stort. Regga dig på Zatzy.com och kolla in Evenge mang. Blir nog en del. :) återkommer... /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
|
Jag kan tänka mig att ställa upp som åskådare och moraliskt stöd om nu det kan vara till någon nytta ;) /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
323 Burnout! Klart jag kommer , kan svarva ner min 245or för jag ska ändå byta däck. När? , var? Varför åka sakta när man kan åka fort! |
|
| Bor i Malmo, men ar for tillfallet i Australien, och det ar definitivt for langt!:))) Aven om man ar kat pa dackrok sa far det vanta! Men blir det fler traffar sa hanger jag sakert pa. | |
|
Datumet är 2:a maj. Plats: ej bestämt men återkommer med det... /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
|
Raceman28: Du har ett e-mail :) /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.