|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har tänkt att köpa en BMW 520 -91 18,000 mil för ca 22,000 sek ÄR den värd det priset vbilen är mkt fräsch abs-bromsar, c-lås, el-speglar, drag, taklucka, s+v däck, al- fälgar, ingen rost. Tacksam för alla svar. | |
|
Hej! Låter för mig iaf som ett väldigt bra pris...Kolla upp bilen noga innan köp hur som helst.. Mvh Janne. |
|
| Hej ska göra det vad ska jag kolla extra ??? Råd | |
|
Hej igen! Jag har ingen större erfarenhet av just denna modell,men jag skulle nog kontrollera med föregående ägare och t.ex besiktningspapper för verifikation ang. miltalet först o främst,sen den vanliga beg kollen,servicehistorik,ev kvitton som kan styrka div rep,kontrollera kompressionen också som "extra koll" av maskinen... Går den jämt o fint?,blårök?,stötdämparnas fasthet?,kolla ev co'n i expansionskärlet för att då ev kunna utesluta def toppackning och/eller sprucken topp,dyrt att repa i efterhand s.a.s... Hc och Co i avgaserna kan ju vara läge att kontrollera, också förhållandevis dyrt att fixa till. Finns en hel del ang detta i "sök inlägg" här på forumet,där finns mycket att läsa om t.ex 520i 24v. Lycka till! Mvh Janne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.