|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar vilka modeller här på forumet har mest missnöjda ägare? Vad tror ni? Av det jag märkt så har E34:or och E39:or mest missnöjda ägare? Eller det kanske är jag som lever i mina illusioner;) | |
|
Host,host....Finns inga missnöjda ägare av BMW,bara ett fåtal mindre nöjda ;) Mvh Janne. |
|
|
Förstår inte frågan!! Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Jag förstår heller faktiskt inte riktigt frågan, Är väll svårt att fastställa hur många det är, bara för att man sen har ett eller flera problem med sin bil så behöver det ju inte betyda att man är missnöjd. Man kan ju vara missnöjd med en bil på många olika sätt, Man kan var missnöjd med att bilen strular och då kanske det är ett missnöje av mer övergående karaktär eller så kan man helt enkelt vara missnöjd för att man inte gillar bilen och att den inte levde upp till ens förväntningar. Tror inte att man fortsätter att åka runt i något som man är missnöjd med. Dom som är missnöjd med sin BMW byter nog efter ett tag bil och är nog därför inte BMW-ägare längre :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jag hade en E30 -90 som jag sålde för ett år sedan och den var jag missnöjd med pga rosten, hade en Volvo 480 -87 tidigare å den var det betydligt mindre rost på som en jämförelse. Min Z3 är jag väldigt nöjd med. /Hans |
|
|
Varför inte försöka hitta de mest nöjda ägarna, de lär vara i majoritet och nog har man roligt i en BMW därför kör man ju den!! Asken |
|
| Är ytterst sällan man läser om ägare som är så missnöjda med sina bilar att de vill sälja den här. Alla bilar går sönder oavsett om det står BMW eller Skoda på huven. Visst, ibland kan man läsa om stackare här som varit tvungna att byta ut halva bilen, men det tillhör ju dock inte vanligheterna. | |
|
Poäng till Asken. Ett forum som detta vore ingen bra plats att bygga undersökningen på. Knappast ingen skriver nåt här när allt funkar och är bra (vilket det förhoppningvis oftast är), när någon skriver och frågar osv så är det nån vajsing eller hur? FP |
|
|
Bra vändning där, Asken! Jag skulle påstå att Z-ägarna är mest nöjda. Det är sällan det gnälls över kvaliteten på våra bilar på Z-forumet :) /Andreas _____ Länk |
|
|
Jag har läst nånstans att E39 ägarna är mycket nöjda med sina bilar. Någonting om att 98% är så nöjda att dom tycker alla borde ha en eller någonting. Kommer inte riktigt ihåg. Jag är då toknöjd med min E28. =D MVH Morgan. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.