|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har provat det oxå i min, funkar bra, man får bara se till och fästa ordentligt under gummilisterna och man får inte vara feg att böja till listerna för att få in dem ordentligt, de tål nog en del. Bakrutan kan man fixera i ovankant med medföljande hållare eller ännu bättre böja till den med en varmpistol så blir passformen perfekt. Fördelen är ju att man kan ta bort dem när man vill eller flytta mellan bilarna, om man nu byter bilar ofta:) BMW 4ever Länk |
|
| Har det på min 520i (E34) dom små sidorutorna var nästan ett h-veta att då dit...om jag nu hadde dålig teknik vette tusen men men bakrutan gick smidigt iaf och jag personligen tycker det ser kanon ut...dock så ska bakrutorna inte får ha ngt solarplexus blir solfilm på dom ist så man kan veva ner rutorna lite (= | |
| Det är ingen som har lite bilder på bilar med solarplexius monterat? Blir det nåt snyggt eller? Gärna en E34 sedan... :) | |
|
Jakob-lkpg: Länk har du en bild längst ner på min gamla 520 med solarplexius monterat. Mvh Johan |
|
| Tackar! Ser ju riktigt bra ut! Trodde det skulle bli typ kolsvart... Funderar på att skaffa det till sommaren, se om det hjälper mot värmen. | |
|
Hej! fiunkar skitbra med solarplexius , å det är bara FÖRDEL med att inte kunna veva ner bakrutorna , då slipper man ha gaphalsarna hängades ut å kasta ölburkar å skrika könsord till promenadfolket ! |
|
|
stevemedloyden: vad har du för kompisar egentligen?..kastar ölburkar o skriker könsord...Hahahahaha! Du får väl montera galler där bak som i ammerikanska polis- o taxibilar! |
|
|
> Vill varna för firman SOLARPLEXIUS som gör solskydd av plexiglastyp > köpte en till min BMW i början på november som var felsågad runt > bromsljuset. Vid kontakt med firman fick jag veta att det var fel på > mallarna > till skivan en ny skulle skickas.Har varit i kontakt med firman fyra > gånger > sedan november senaste kontakten hade den ansvarige för firman inte tid > att prata med mig kopplade vidare till nästa som inte heller hade tid.Den > tredje hade tid och sa att mallarna var fixade skulle skicka en samma dag > har ej sett till någon skiva ännu. > > |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.