|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om den här? Någon som kollat på den? Rätt pris? Andra synpunkter? Länk Tacksam för alla tips MVH Robert | |
|
Har inte tittat på bilen men den ser fin ut på bilderna. Mycket utrustning alltid ett plus. Priset verkar ok men går säkert att pruta på. /Rickard |
|
|
Tack Rick. Någon mer? Simon_en, är du vaken :) MVH Robert |
|
|
maila mig om du vill ha ett alternativ att jämföra med! nästan samma utrustning men -93 och billigare. mail dagtid: roger.olsson@lissma.se Automat är bekvämt |
|
| Jepps keps, du har mail. | |
|
Är lite dålig på e36, priset är väl hyggligt ok, men antagligen inte färdigprutat antar jag. Positivt med SCHiin och AC. Negativt färgen, avsaknad av farth och asc+t. Antar att den kommer att sluta på 62-67KSEK. För de pengarna borde det gå att hitta en 323 som är ett bättre val, dock är priset helt ok förutsatt att bilen är korrekt, dvs inte mätarskruvad, dåligt reparerad efter krock el dyl. /Simon |
|
| Är inte mycket för att smutskasta firmor. Men, den här firman har åtminstonde en av mina bekanta haft problem med. Kolla upp bilen noga för att få något åtgärdat i efterhand är nog inte det enklaste. Tänk också på att kombinationen röd och automat inte lär göra den särskilt attraktiv när du väl ska sälja den. | |
|
Röd / vita och guld färgade bmw:s är skit svåra att få sålt sen... Egna erfarenheter... 70.000:- nästan kostar den, lägg lite till och köp en 328 coupe med M3 optik. Dessutom hade den gått lite väl mycket va? Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.