|
|
|
|---|---|
|
jag undrar om det är någon som vet vad problemet är när texten: Check coolant, visas på min display i bilen (stora datorn)?? Har en 325ia -91. Vore tacksam för allt hjälp som kan fås. Mvh Jesper M3look | |
|
Kan vara givaren som sitter i botten av expansionskärlet. Jag hade samma problem för ett tag sen och jag bytade den. Kostar ca 150:- på BMW om jag inte minns helt fel. Men va ganska geggig när jag byta så de skadar inte att byta iaf. Lätt att byta mha skiftnyckel och bilen upphissad. Försök att låta bilen vila en stund innan du ger dig på den. Vattnet som rinner ur är ganska varmt :O |
|
|
Att först kolla anslutningarna till givaren är inte fel, då dessa kabelskor gärna vill ärja sönder innuti. 6a - för det är du värd |
|
| Nya kontakter finns att köpa på BMW... kostar inte så många kronor. Kontakterna sitter ju dumt till mot all skit och fukt som tränger in ifrån fronten. | |
|
? Kolla kylvattnet allra först kanske? =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
hejsan! precis kolla kylarvattnet så det såtr i nivå med min/max! mvh fredrik |
|
|
Trodde vi utgick från att han hade vatten... men de har han kanske inte? Har de löst sig? |
|
|
eventuellt. texten på displayen har inte visat sig ännu iaf. tack för all hjälp! M3look |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.