|
|
|
|---|---|
Dark Rider |
Har köpt en slutdämpare med bara ett anslutningsrör på 50.8mm på baksidan och det är väl dubbla 63.5mm som går från katten?! Nu sitter jag å funderar hur jag ska gå tillväga med anslutningen från rören bakom katten till ljudämparn med röret 50,8mm verkar inte finnas nån Y-koppling med dom diametrarna som jag har. Hur skulle ni ha löst det eller ni kanske har stött på samma problem!? Tack på förhand! Bil´n min: Länk |
Dark Rider |
Ingen som kan de här med avgas å strypning av motor? Har nu hittat en annan slutdämpare som har anslutningsdiametern 2,5" så nu undrar jag om de kommer att funka eller om den kommer strypa motorn visar en länk så ni kan kolla vilken ja menar: Länk behöver hjälp så fort som möjligt =) Bil´n min: Länk |
|
Av vad jag har förstått så är allt som händer bakom katten inget som direkt stryper systemet såvidare du inte kränger på 1,5 tum :D /Martin |
|
|
Tycker att du borde hitta en slutburk med 2st anslutningar.. tar en del plats att göra en Y anslutning, och kanske sabbar placeringen av dämparen.. 2 ggr 63.5 till 1 50.8 låter hemskt tycker jag oxå.. Samt, mkt besvär i onödan :| |
|
Dark Rider |
Har fått tag i en dämpare som har 2,5" enkel amslutning de blir ju typ 63mm så den kanske funkar!? Jaha men vart ska man köpa dämpare ifrån som har dubbla utblås men ändå är snygga? Bil´n min: Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.