|
|
|
|---|---|
|
Har letat ett tag på forumet och konstaterat att de flesta är väldigt negativa till compact-modellerna. Jag har en 318ti -95 som jag är hur nöjd som helst med. Grymma vägegenskaper, bekväm, snygg, ovanlig osv... Det jag alltså inte förstår är varför folk inte tycker om den. Är det jag som missat något? /Henrik | |
|
Hej! Är själv ägare till en E46 316ti Compact från 2002. Är personligen förtjust i compact-serien. Så alla på forumet är inte negativt inställda! MVH Jonas |
|
|
Jepp. Tyvärr. Men jag kan omöjligt fatta varför. Innan jag köpte min, kollade jag runt på ett gäng olika coupéer och sedaner, men föll ganska kvickt för compacten. Den är liten, behändig och framförallt jä..ligt rolig att köra. Vad tycker du själv? /Henrik |
|
|
Jag tyckte innan att compact var lite, ful och att det inte var en riktigt bmw! men peppar peppar, nu när vi har skaffat en så jag jag bara konstatera att bilen är helt underbar! Sonny Crockett and Ricardo Tubbs in Miami Vice, pure 80´s |
|
Mattias Larsson |
En till som är nöjd med sin compact. Tror att många gör fel och jämför den med större BMW:ar och inte med mindre bilar typ Audi A3 och liknande bilar. Rent utseendemässigt så tycker jag det är den snyggaste bilen i Golfklassen men det är klart att en coupe är snyggare men också lite större. Mattias |
|
Japp, själv har jag en 318 Ti också, gillar den skarpt ! // Jeppe |
|
|
enligt mej är compacten snyggaste E36an... 323ti´n är dessutom skitkul å köra! /Jonas |
|
|
Yes dom är grymma, speciellt sänkta, nerlackade och 17" fälgar ;o) Ser rätt så sportiga ut ! |
|
| Kan inte mer än hålla med talarna här! :) jag är grymt nöjd med min! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.