|
|
|
|---|---|
|
vad kostar en ny cab till en e36a CABBEN | |
Dino |
kjag tror att det ska kosta mellan 24-30tusen inkl motor till caben om den är eldriven ,men jag är inte säker. |
|
Hej, jag åkte nercabbat i förrgår! I norrland... fick lite panik över vintern och det var hyffsat torrt ute så hardtopen hamnade i garaget och ut å lufta kärran!! + 4 grader ute och full värme... myyyys... men det blev inte mer än 10 minuter och det var det värt! Om 4-5 månader är det kanske nästa gång som taket får vara nere? Björn Markholm |
|
| Jaaaa, körde också nercabbat idag, dock så har vi 10 grader varmt i Belgien så jag borde nästa köra nercabbat varje dag:) | |
|
Hallå!! Kan fixa en beg. cab som är fin om det är tyget och inner taket du ska ha? Ring 070 666 80 02 |
|
|
Egentligen är det bara bakrutan jag e ute efter den har spruckit kan man byta den själv eller behöver man specialverktyg och är det någon som har en ruta liggandes och vill bli av med den så kan jag ta den CABBEN |
|
|
Jag har för mig att bakrutan kostar runt 6000kr...inte helt 100. Björn Markholm |
|
|
Sitter inte bakrutan fast med nån slags dragkedja ?, en sketen plastruta kan väl inte vara så dyr. M-Maker |
|
| Rutan kostar 3500:- på bmw | |
|
Ok, jag minns inte så väl, det kanske var rutan till HT:n? Skit samma... något liknande dragkedja är det... men utifrån... där måste det sys? eller? Testa att ringa till någon som lagar cabbar! De måste kunna lämna en prisuppgift på byte av rutan. Björn Markholm |
|
|
Jontan: Har Du frågat på någon auktoriserad BMW-verkstad vad det kostar, det kanske är det enklaste och rakaste svaret :) M-Maker |
|
wanted |
Undrar vad kostar bara tyget om man ska byta det ...är det dyrt?? Om det det har gått upp lite på caben..kan man sy ihopp det själv eller måste det lämnas in o göras?? är det dyrt?? |
|
Skitsamma, pröjsa. Eller byt bil. Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.