|
|
|
|---|---|
|
Tjenare alla BMW freaks :] Har en liten fråga, Vad kan ha gått sönder när jag drog min bil på startmotorn?? Jag drog bilen i drygt 20 meter på startmotorn iochmed att den dog mitt i stan. Det var bensinpumpen som gick paj,och den är utbytt men bilen vill fortfarande inte starta? Vad kan ha gått sönder? Kom på detta nyss,förlåt för att jag inte bidrog med den här ''ledtråden'' i mitt förra inlägg! | |
|
hmm startmotorn drar ju rätt mycket ström och blir därför rätt varm om man drar på starten länge, tror man skall högst dra 15-20 sekunder och sedan vänta några minuter? du kan inte ha bränt några lindningar i startmotorn eller ngn kabel? går startmotorn runt när du försöker starta? när jag läser ditt inlägg låter det som det...isf så får du kolla om du har gnista och soppa fram till alla cylindrarna MVH Johan K |
|
|
Okej tack för tipset,ska kolla om det är några sladdar som har brunnit eller liknande. Den får fram soppa till spridarna men spridarna öppnar sig inte =/. Kan hända att den beggade pumpen jag köpte inte klarar av det . |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.