|
|
|
|---|---|
Dino |
jag skulle testa 0-100 med min 316i o enligt uppgifter så ska den göra det på ca13 sek , men det var betydligt snabbare , runt 10 hamnade jag på. kan det vara nåt slags trimning i den ? o isåfall hur kan man se det ? |
|
Använde ni tidtagarur, g-tech eller vericom ? Ang g-techen så kan jag säga att den visar lika mycket rätt som ett tidtagarur. Vericomen däremot visar väldigt rätt ! Har du sportluftfilter, sportavgassystem, väghållningskit (hårdare och effektivare fjädrar och dämpare), och bättre däck än orginal så sjunker tiden dramatiskt ! Nu kommer jag inte ihåg hur styrenheten är "skyddad" men om det skett ingrepp på den så brukar det synas på skruvarna och ev om någon lödit i den =( |
|
Dino |
Det var en vanlig tidtagur , jag har en openair filter av jamex det är det enda jag har satt ditt. o så 17/225/45 i däck dimendion men det ska väl till och med göra bilen slöare eller ?? |
|
Kolla upp var varvstoppet ligger original. Sen drar du ur den till stoppet... Varvar den mer än den ska är den förmodligen chippad. Tidtagarur säger inte mycket alls. Mvh Pär |
|
Dino |
nu kommer varvstoppet vid 6000-6500 alltså litte in i röda men det ska den väl göra ? mvh , Dino |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.