|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Gunnare: Ingen fara! =) Tycker själv att silver är lite för vanligt också, men det är kul att man "håller på traditionerna". Och när det gäller min svarta, svarta bil så måste man hålla på sin image som kreativ företagare i mediabranschen. =) |
|
|
Gunnare: Ingen fara! =) Tycker själv att silver är lite för vanligt också, men det är kul att man "håller på traditionerna". Och när det gäller min svarta, svarta bil så måste man hålla på sin image som kreativ företagare i mediabranschen. =) |
|
|
Svart tycker jag också är bland dom snyggaste man kan ha på en bil men jobbet med att hålla den ren tar nästan bort hela nöjet.. MVH///Christopher |
|
|
ahh, en bil som vitt definitivt funkar på: Länk kom inte och säg att den inte funkar i vitt ;) (GT3 RS finns f ö oxo bara i vitt, med blå el röda stripes - funkar den med) Länk svart är en riktigt snygg färg, men ack så jobbig att hålla fin... mvh Anders PCS #8050 BMWCS #4727 |
|
|
Den klarröda färgen som fanns på VW golfII är riktigt hemsk, vitt kan se bra ut på vissa bilar men långt ifrån alla, gult är fult (alltid), brunt i de flesta sorter (finns vissa snygga metallic kulörer, t.ex en coca cola brun metallic som saab hade i början på -80) Little Goddess: Tysklands tävlingsfärg var från början just vit om jag inte minns fel, anledningen till att det blev silver var för att mercedes skrapade bort färgen på sina tävlingsbilar för att spara vikt. /Niklas |
|
| RÖD (den orangaktiga) | |
|
Färg är en individuell smakfråga, men jag tycker de klassiska racingfärgerna är vackra. Tysk bil=silver, engelsk=british racing green, italiensk=röd och fransk=klarblå. Ingen bil från respektive land är fel i den färgen. /Ola Skön, skönare, BMW |
|
|
Inka-orange är en 'klassisk' BMW-färg som egentligen är rätt hemsk, men läcker ändå.... har haft ett par 02:or i den färgen, och fått höra ett och annat om 'Televerksorange'. Dyker det upp en bra 02:a, E12 eller E9 i Inka tvekar jag inte, den är COOL! /// Gunnar E. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.