|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Kan absolut inte tänka mig en vit bil. FUL...... | |
|
ja haft en vit bil med rost. trodde aldrig ja skulle köpa ngn men dyker "rätt" bil upp till rätt pris så e d svårt att skippa den pga färgen. men vitt är inte fint=) gillar inte färger: champagne, limegrönt, beige, rosa, ljuslila o brunt... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Vita bilar är svårsålda... Har haft ett par vita E30 + en E34, E30 gör sig riktigt bra i vitt tycker jag. En färg jag INTE kan tänka mig är BMW:s "Turmalinviolett", som är en gräslig brunlila färg. Hu! /// Gunnar E. |
|
|
Jag vet att vitt är svårsålt fn. men jag tycker personligen att vitt funkar på en del BMW. En snygg välskött vit E34 är mycket snyggare än en ljusröd d.o, tycker i alla fall jag. Såg ett reportage om en AC Schnitzer preppad M3E46 i vitt som var ruggigt snygg. Dock kräver det gärna lämpliga fälgar för att undvika gubbstämpeln. Gult och vissa lila nyanser är betydligt mer osmakligare än vitt. Sen finns det en limegrön nyans till bla VW som är rent ut sagt bland det vidrigaste som finns. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Hmm... Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
Scheckheft |
Hej och här en riktig ful E9 i vitt. Hur kan man bara köpa en sådan? :-D Länk Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Vitt är helt OK! Länk *Best Man Wins* Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Vitt är fint.. SAAB:s gamla diare´bruna som fanns på SAAB 90 och 99 är nog i särklass den värsta färgen.. Två bilar är fler än en.. |
|
|
Erik G: Vit E32 är ju inget man jublar åt direkt.... brukar ibland benämnas 'Valross' av någon anledning... ;-)) Äldre (klassiska) BMW-modeller som 02, E9, E12/E28 och E30 tycker jag kan vara riktigt snygga i vitt (för att inte tala om legenderna 328 och 507!), medan de nuvarande modellerna helt enkelt inte funkar i den kulören. Sen mår jag illa av vissa 'icke-färger' på nyare Vlovlo och S**B, såna färger som tycks vara till för att inte synas typ Vlovlos grå-blå-gröna metallic. /// Gunnar E. |
|
|
Tsss.. Vitt passar ypperligt på de flesta BMWs, ivf i mina ögon. Den helt klart tråkigaste och tristaste och intetsägande färgen är silver/grå. YUCK! -- fjalar |
|
|
Vitt är varken snyggt eller praktiskt. MEN! En vit M3 E30 med M-ränderna över... Kan det bli med underbart? MVH Johan Länk Alla i v-norrland, regga er! |
|
|
Okej, berätta gärna för mig vilka som med rent samvete tycker att denna bilen är ful: Länk Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
D-diddy |
Det går en vit M5 e39 i örebro den tycker jag är riktigt läcker. och den länken du skickade sceckheft, den bilen bara SKA vara vit med bmw-färgade stripes. generellt sett så är dock inte vitt så kul. David. "back in black" "The unattainable is invariably attractive" |
|
Wendtan: Jag säger inte att den är ful. Bara att det finns snyggare alternativ! ;) "Oh, Lord won´t you buy me a Beamer M3?" |
|
mafia_shq |
Wendtan bilen e inet ful , men färgen e det. |
|
Vita BMW är vackra! Iofs så är Alla BMW vackra på ett eller annat vis...men de färger jag generellt sett tycker minst om är Röd/Vinröd. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
Bmw ludde |
Tycker att den vita färgen får bilen att se billig ut, sen kanske det är för att jag förknippar vita bilar med volvo 740/940, men de e väl ja det.. =) |
-BeeMWe- |
Bajsbrun med stänk av rostskyddsmassa |
Bmw ludde |
Hehe BeeMWe =) Bilen min..Länk april 2004 021 kopiera.jpg |
|
Schekheft: hoppas du inte menar allvar, denna var ju urläcker Länk Ge mig ;) Mvh, Christian |
|
|
Vitt är jävligt fult speciellt med gevalia i nederkant. Det enda stället i världen där det är ok med vita bilar är i Los Angeles där vita bilar faktiskt ser riktigt ok ut (kanske hettan gör att svarta bilar ine lockar). Och gula bilar är ganska övereklamerade... PS trodde inte att detta ämnet var sååå kontroversiellt *S* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.