|
|
|
|---|---|
|
Skulle vara trevligt om någon organiserad typ kunde ta tag och ordna en BMW träff här i östersund till sommaren. Det finns ju klart underlag för att det ska kunna bli ett antal bilar som kommer om det planeras i tid. | |
|
Var du inte med till Hoting i sommras? Länk Vi har disskuterat det här på forumet tidigare och visst skall vi ha fikaträffar eller rent av någon mer ordnad träff i sommar. //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Kommer att ha våldsamt mycket att göra i sommar men sommarnätterna är ju långa så jag tror nog att jag kommer om det blir ngn träff. Verkar som det blir med den gamla 540:n, verkar svårsålt f.n. Å andra sidan går den ju j-ligt bra så det är väl bara att kosta på nya sommardäck å åka vidrae :) Codriver: Se upp med s:en i diskutera! Hälsningar Rättstavningspolisen :) **** Mats E BMWCS 3050 |
|
|
Mats e: Jag disskuterar hur jag vill ;-) //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
D-diddy |
kanske lägga träffen i samband med Yran?? Då kommer iaf jag. Annars är det lite långt att åka 60mil enkel väg för att sen åka till Brunflo för att köpa glass :) David "The unattainable is invariably attractive" |
|
Vi kan börja med en fikaträff för att kolla intresse, någon gång i slutet på maj början på juni eller! |
|
|
Vi Umeå gör det enkelt för oss, vi har bestämt en plats och en tid en gång i månaden där vi träffs. Sen är det upp till var och en att komma om man har tid och lust. När man har samlats så bestämer man var man skall åka och fika. Vi brukar annosera på detta forum en till två veckor i förväg för att påminna folk om fikaträffen. /Fredrik |
|
|
Ja men på lördag kl:00:00 eller 01:00 på flygrakan. En blå bil.... krAm MIn soetis : Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.