|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Okej! Men försök få som du hade på 540ion, det gillade jag skarpt! //mvh Simon |
|
| Har blivit lite försenad med dom, men hoppas du inte har panik över att få dom, jag hoppas på att kunna tillverka dom i helgen som kommer. | |
|
Nej jag har ingen panik, har varken framsystem eller stereo än. Hör bara av dig när de är klara! //Mvh Simon |
|
|
Vad skönt. Jag säger till direkt när de är klara. Mvh Jens |
|
|
Hej, hur långt har du kommit på stolparna? Undrade eftersom jag nu kanske ska köpa ett Macrom framsystem istället! Men jag har inte tummen mitt i handen, så även om du gjort för dls diskanterna så kan jag bygga själv så de passar! Ska åka och kolla på framsystem imorgon, hoppas butiken har i lager så jag kan skaffa fram ett mått om du inte hunnit för långt på stolparna! //Mvh Simon |
|
|
Hej igen! Införskaffade mig ett Macrom Exs 5.0 framsystem idag, diskanternas monteringshål ska vara 43mm i diameter! //Mvh Simon |
|
|
43mm i diameter..uppfattat, men vad är det för monterinsdjup? *Tur att jag inte gjorde dom i helgen då ;) ska gör adom i helgen. |
|
| Varför mailar ni inte varandra i stället? | |
|
Jag tror det ska vara minst ca 20mm iaf, kanske lite mer om man ska kunna vinkla diskanten till max. Bra att du inte hunnit göra dem, men nu är det bara att börja bygga, nu har jag allt klart! :) Kane: Mjo, visst kan vi det, inga problem för oss om det stör dig! //Mvh Simon |
|
|
Hehe oj, de där panelerna hade jag helt glömt bort :) Säkert du med Jens //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.