|
|
|
|---|---|
MartinR |
efter ett härligt ras på diffklumpen så är byte bråttom. den gamla är nere, och har nu fått tag i en billig diff men dock från en -91:as 525:a. som ni ser så har jag en -89:a. va blir de för följder om man sätter dit den från 91:an? blir de stor skillnad på hastighetsmätaren? är väl annan utväxling..? //martin |
Paap Reeder |
Hej! Om det blir skillnader beror på vilken utvxl du har och vilken du skall sätta dit. Olika modeller har en rad olika utvxlingar beroende på imort, automat olika options o s v. Mät uppvxlingarna du har och jmf i tabellen du hittar på forumet. MVH /// Paap R |
MartinR |
jo men jag vet va jag har för utväxling nu, och att det är en annan på den jag ska köpa. men nu undrar jag om du/ni tror att den passa överhuvud taget? är det samma medbringare? för givaren till hastighetsmätaren sitter ju på ena drivaxeln, så de borde ju inte bli nån skillnad. vilka olika diffar tros passa? 530, 535 o.s.v? mvh martin |
MartinR |
jo men jag vet va jag har för utväxling nu, och att det är en annan på den jag ska köpa. men nu undrar jag om du/ni tror att den passa överhuvud taget? är det samma medbringare? för givaren till hastighetsmätaren sitter ju på ena drivaxeln, så de borde ju inte bli nån skillnad. vilka olika diffar tros passa? 530, 535 o.s.v? mvh martin |
MartinR |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.