|
|
|
|---|---|
|
Länk Ny (i alla fall för mig) funktion hos vägverket. SMSa registreringsnummret till 71456 så får man ägaruppgifter i retur. Bra funktion i "fält"... /Udo Dirkelsniff | |
|
Har redan varit uppe tidigare! Bland annat här: Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff |
|
|
Mycket praktiskt.. Såg en misstänkt cevilbil och slog in TXA340 Prova får ni se. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Jaa, men det kan missbrukas! Tycker att det borde vara olagligt att det ska vara så lätt att få reda på vems bil det är och var han bor, så vem som helst kan komma och stjäla bilen! | |
|
Får se upp för gråa SAAB 9-5or=) ska ta å lägga in nummret till VV i telefonboken! bmw_patricia: håller med där. Lite osäker på hur man skall ändra det hela bara... man måste ju som köpare kunna titta upp en bil, och vem som äger den /Cronor |
|
| JO! men då skriver väl dom in i en logg att nångon person har kollat upp denna bil, här kan hejdlöst alla kolla upp vem som helst när som helst! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.