|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Prongan: 728 är inte trög.=) Den känns bara inte lika snabb som 740n, kör du mycket och vill skona din bränsle ekonomi köp en 728. Räcker gott och väl, d jag förlorar i prestanda tas igen varjegång jag tankar bilen.;o) Hitta en med BRA utr. Skinn, Tv Navi, pdc, autoavbländbara speglar osv. skulle jag se som krav då det finns en massa bilar att välja på. Är du mer slarvig än pedant rekommenderar jag en annan färg än orientblå el svart. Dessa färger är minst sagt jobbiga att hålla i bra skick då minsta lilla repa syns...själv är man överpedantisk och har just börjat med autotvätt utan borstar/motorvägs torkning samt handtvättning efter(!) ..overkill ja, men repor nej. =D Inte varjegång men d blir en del nu på våren när man vill att bilen ska se ren och fräsch ut. Annars tycker jag att orientblå är den klart snyggaste färgen. Har den på min... massor av bilder på min bil finns här --> www.cardomain.com/id/sokiii Lycka till med ditt 7serie köp.=) Ny bild 28 mars- Länk |
|
|
Soki, skratt, jaså den är inte seg. Hur många hästar är det i den egentligen? Ligger den bättre i pris än 740/750 när man köper dem? Har själv funderat på en 728 också men då jag vill ha lite tryck i bilen känns 740 som det bästa alternativet..du ska bara veta hur mycket jag längtar efter min nya bil..jag vill verkligen hitta en TOPPENBIL nu! :) Haha, ja det där med tvättningen var lite väl overkill ja. Men det är som du säger då e det 110% snygg sen också. Du har ingen bil o sälja ;)? Till alla i denna tråd. Ni är helt underbara! Vilka härliga personer som florerar här på autopower! Imponerad! |
|
|
728 borde var trötta, har inte povat själv. Tror dom är svårsålda också, och ofta mindre utrustade. 740 är ofta väl utrustade, medan 750 generellt har ännu mer. Bl.a. utökat läder vilket är mycket trevligt (läder ovanpå instrumentpanelen m.m.) Tror inte det är någon skillnad i pris mellan I/IL, men IL är ganska ovanliga. Prestanda skillnad mellan 740 och 750 är nog ganska liten. |
|
|
Jasså är den inte trött Soki, berätta då om resan till Eskilstuna träffen på M-Bilar förra sommaren :) ;). 728 är med sina 193hk samt 280 kN i vrid ett nyktert alternativ i 7-serie familjen. Dock bör den vara välutrustad för att kännas som en fullvärdig 7:a och dessa växer nog inte på träd. Speciellt svårsåld tror jag inte heller att den är pga. driftkostnaden. Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
Johan_S, hur är 750 att sälja? Någon erfarenhet...? /Simon |
|
|
PJ, När ska du sälja din gröna bil då ;) |
|
|
Simon_en Hehe, tyvärr, jag krockade ju min förra så det blev försäkringsbolaget som köpte den =) Är det en bil i bra skick, och man inte försöker ta ut ett överpris så ska det nog inte vara omöjligt. Men nog verkar det som om de som säljs behöver ligga ute typ 1-2 månader innan dom går. |
|
|
Prongan: Nej upplever inte 728an som trött....allt är ju relativt ifs. Jämför 750 med en S55 så ska vi se vilken som känns trött el jämför en E38 med en maybach så har man en fått en helt annan uppfattning om vad är lyxbil är. 728an är till salu ja men rekommenderar ändå att hitta ett ex. med Tv, navi osv. för att få den mer lättsåld i framtiden. PJ: Hade lite kramp i gasfoten bara det var därför helt enkelt =P Själv tror jag att en 750 är mer svårsålt än en 728 pga. driftkostnaderna. Visst skulle jag vilja ha en 750/760/S600 el liknande men jag köper ingen V12 för att jag inte har råd att köra V12 så mycket jag vill. Ny bild 28 mars- Länk |
|
|
Soki, Hehe, det är sant som du säger. Det beror precis på vad man jämnför med.. Jaså, du ska sälja din? Årsmodell? hur långt har det gått? Kostar? |
|
|
Prongan: Du har mail... Ny bild 28 mars- Länk |
|
|
Soki, Jag är på jobbet...maila mig på denna adress nu med det samma. fredrik.olson@se.flextronics.com |
|
|
Johan_S, tack för svar....trodde att det skulle vara svårsålt pga alla skrönor (och en del sanna) gällande ägandekostander. Ascool bil dock, bra KORTpendlarbil!!! /Simon |
|
|
Prongan: Sorry. gick ut....hann aldrig se ditt inlägg. Jag mailade din adress som står i profilen. Går det bra el ska jag maila till den andra adressen som du gav mig nu? Vart en del att skriva så jag hoppas du kan titta till din andra mail. =) Ny bild 28 mars- Länk |
|
|
Tjenare, Maila mig gärna till fredrik.olson@se.flextronics.com så snabbt du kan. ska bli intressant och se vad du har och erbjuda :). Bara kopiera från ditt tidigare mail om du har det kvar? Annars läser jag min mail runt 20. Den du har skickat till. |
|
|
Tror ej det är så intressant men vi får väl se... Fler bilder kan skickas, det finns ju en del att välja på.=) Har tyvärr ej kvar mailet som jag skickade. Ska f.ö. ut senare så att jag kommer ej vara online förens sent ikväll. Ny bild 28 mars- Länk |
|
| Varför inte? | |
|
Den har gått en del...men du får helt enkelt snällt sitta o vänta på att klockan ska bli 20:00.;o) I mailet har du den mesta infon, sedan om det forfarande är intressant så ere bara att höra av dig.=) Ny bild 28 mars- Länk |
|
| I will Soki :) | |
|
Soki, Du har mail :) |
|
|
Prongan: Sokis 728 är riktigt fin, jag har sett den live och åkt i den. Du blir inte besviken om du nappar på den. /Lazze Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.