|
|
|
|---|---|
|
jag skulle villa veta vad ett ungifärligt värde på min bil är Länk den är ny lackad -03 har nya 17 momo till den mm rästen finns på sidan tacksam för svar BMW så klart | |
|
Svårvärderad....Allt mellan 60-80...Snygg bil för övrigt men vingen skulle jag ta bort omgående, hade varit mycket "cleanare" utan den... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
okey tackar :P har inte en aning om vad jag ska ta ut för den när jag ska sälja den BMW så klart |
|
|
Svårt att värdera en bil när man inte vet något om utrustning,miltal,och årsmodell m.m Tror säkert du har lagt ut en hel del tid och pengar på bilen,som oftast brukar vara svåra att få tillbaka. Om man inte hittar rätt köpare,så tror jag att du skulle få ut mest pengar på att sälja bilen i så som den såg ut den dagen du köpte den. Och sälja alla delar på sidan om,om du nu ska sälja den? Du kanske bara är intresserad av en värdering,men då vill man ha lite mera att gå på. Annars blir den svår värderad "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.