|
|
|
|---|---|
|
Jaha!! då fick man lappen i tisdags då och så började man ju så klart att putsa upp bilen inför helgen men när man kommer in till stan och har vart där i en timme ungefär så händer det som inte får hända!! på något sätt lyckas kylavingen att lossna medans jag kör så att den slår sönder kylet, plaskåpor, expansionkärl, nya öppna filtret och propeller-f..n slår även rätt upp i huven ock ådstakommer en buckla på ca: 20 * 10cm och som är ca: 10mm hög... fan vad roligt allt är!!!! så nu är huven inne på lack o nytt kyl mm kommer imorrn!! där rök mycket bensn, styling m,m vad kan man säga?? SHIT HAPPEN`S!! | |
|
Det är då man är nöjd om man har en gammal bil =) Beklagar sorgen =( |
|
|
Ay ay ay... =/ Fy fan va taskit sånt som bara inte ska hända Lider verkligen med dig! Me Be M3 Wannabe! =) |
|
|
Garvade brudarna åt dig då när du var och raggade på stan? ;) Nej det är alltid tråkigt när sånt händer. |
|
|
Fyfan va tråkigt speciellt när man nyss fått lappen... //Cosmos |
|
|
var inte gott om brudar ute den kvällen!!! nee det var utanför stan så serru!!! |
|
Thörn |
Ja det rök ganksa friskt.. Men vadå på något sätt lossna... Du fick ju 2:an istället för 4:an lr?? Det går det som det går.... Du hade inte behövt race med mig då hade det inte varit nån fara.... Jag körde ju peugeot disel den kvällen... Jag visste att du skulle dra mig så du behövde inte bevisa det... |
//Andy |
Jo, verkligen, shit happen´s!! Vad får du punga ut för detta då?? MVH //Andy |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.