|
|
|
|---|---|
Burberry |
Var kan man köpa corner splitters till E36? Några tips på internetbutiker? -Best live BMW drive- |
|
Jag tror att Dalhems, Länk , har sådant att sälja. /Anton |
|
Burberry |
tackar -Best live BMW drive- |
|
www.realcar.se ¨*_325i_*¨ |
|
| Du kan hitta i www.orestadcar.se . | |
|
finns i kolfiber hos www.realcar.se BMW så klart |
|
Modellko |
testa i örestads bilvård i malmö de säljer allt :D ... |
|
Är oxå inne på splitters och undrar nu och det är någon som har några bra bilder på en M3-spoiler med splitters monterat? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
Dark Rider |
Grabbar grabbar köp egen plast såååå mycke billigare 2*1 meter för 140spänn de kan man göra många splitters av! Bil´n min: Länk |
Burberry |
Dark Reider: Du sa att man ska köpa plast. Det låter bra, men hur får man böjningarna osv på splittersen. Det ska ju inte vara en platt yta bara.. |
Dark Rider |
Burberry: Jo värm bara med en värmepistol å sen värm så du får böjen du vill ha värm ordentligt!!! så den blir igenomvärm.Om du kör som jag gjorde med en 5mm tjock så ska de inte va några problem kör du däremot med 8 mm få du värma lite längre men de funkar oxå. Vet inte exact vad plasten heter ska ta reda på de och ska försöka lägga ut bilder på min bil med mina hemgjorda! Lycka till! Bil´n min: Länk |
Burberry |
Dark Rider: Det låter riktigt bra och väl genomtänkt. Var köpte du plasten och vad är det för plast? Skulle vara sjysst om du kunde ta reda på det:=) tack! MVH |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.