|
|
|
|---|---|
|
Jag vill köpa en mycket grym (fet) bak vinge utan bromsljus till en compact E-36. Tips motages. | |
|
Kolla på www.carfashion.nu Klicka på [STYLING] [BMW] [LUMMA] [E36] Där finns en riktigt grym vinge för E36 Compact. Själv funderar jag på takspoilern och den nedre bakspoilern med plats för mitt Supersprint avgassystem. Har du nån bild på din Compe? |
|
sportsbmw |
Grymma och feta vingar, ja, det är väl det minsta man kan säga! Sen om dom är så snygga, det är upp till var och en, håll till godo......... Länk mvh / Rickard! /// BMW RULES /// |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Har det blivit modernt med vinge nu igen det har ju varit helt ute ett par år. Hasso |
|
Hasso>>> Du som aldrig tycks uppskatta styling och moderniteter, ta en titt på denna 528: Länk :o) MVH Kjell T |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Kjelle:Grym, faktiskt helläcker, Jag skulle skaffa en vinge tiil både MB190E och 528 men "expertisen" sa att det var helt ute så det projektet la jag på hyllan. Men en M-vinge skulle inte sitta illa tycker i allafall inte jag. Hoppas att du har samma uppfattning om din Länk för jag har för mig att din uppfattning om E39 inte var så munter?? Ha det MVH Hasso |
|
Det stämmer, att jag låtit lite negativ till E39 förut. Men jag är väl människa jag också - fördömde en modell innan jag provade den. Jag provkörde en 528 Touring med M-chassie och skinninredning. Mot all tidigare förmodan vill jag nog byta till en sådan nästa gång det beger sig att köpa bil. Min längd och kroppsstorlek lämpar sig bäst för bilar med benutrymme. Å andra sidan kan stolarna vara den avgörande orsaken att jag satt mig så bra till rätta i 528an. Det finns en chans (risk) att familjebildningen sätter igång så varför inte binda sin ekonomi till en scysst lite större bil som jag med nöje kan behålla ett par år? :o) Mvh Kjellen |
|
Kjelle: Kul att höra, 528:an är rätt så lagom, bra bränsleförhållande till prestanda med ett rätt hyfsat bottenvrid som jag som fd.jänkeåkare uppskattar upplevde 523:an betydligt tamare och nånstans så ska ju 23 hästar visa skillnad. 540 tordes jag inte provköra för då hade mitt V8.hjärta aldrig förlåtit mig om jag köpt nåt annat.(förmodligen en infarkt eller nåt som straff) Det enda som jag inte uppskattar är Skuffluckans storlek det går ju inte in en 28 tums TV en gång men jag vet att S80 åkarna har samma problem stor skuff men det går inte in nåt. MVH Hasso |
| hasso -- Jo det där är ju ett rätt vanligt problem på bilar som är lite "sportigare"... det är ju bara att jämföra med Mustang, Camaro etc som har en rätt stor och rymlig skuff, men en lucka ungefär som ett brevinkast... Mvh. /Magnus | |
|
Okej, Lumma's bakvinge kanske var grym, men inte direkt vacker. AC Schnitzers bakvinge för Compact är den absolut läckraste, mest estetiskt hållbara. Länk HARTGE COMPACT Styling går inte heller av för hackor www.autovogue.com/htm/3series/compact/bodystyling_front_spoilers.htm |
|
Psycotic |
Titta på www.httrading.d.se Psycotic |
|
En liten fundering , ska den vara fungerande eller - kosmetika , Man kan säga att alla låga vingar du sätter på bagaget fungerar ej , det ser man på vintern , snön ligger kvar på 3/4 av bakluckan ,så av bilder på div tävlings compacter , så finner man att en ganska stor vinge behövs Länk Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.