|
|
|
|---|---|
|
Ska snart i med ZF M3-lådan i min 325 E36 Coupe nu. Kardanen ska bytas MEN frågan är: Måste jag modifiera växellänkaget något eller passar det? Mvh. B | |
|
Det passar.. BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
|
Är det den femväxlade? isåfall ska det passa direkt. Om det är den sexväxlade så är lådan längre så där behöver du nog spakstället från den också. _______ //Niklas |
|
|
Om det är som ni säger så............. T . A . C . K!!!!!! O ha en bra påsk! :) *Iceman* Vore trevligt att snacka mer om ditt turbobygge ngn gång... Mvh. B |
|
|
Förresten en fråga till! Den där oljeslangen som går till växellådan. Vad är huvudsyftet med den? Oljekylning lr? Går det att bara flytta över motsvarande från 325:ans låda? Mvh. B |
|
|
BlueBeemerBoy: Det kan vi absolut göra.. Kommer upp med en ny riktigt fet hemsida snart där allt är dokumenterat, med forum å hela baletten, där kan det nog snackas lite sen.. Olje slangen är till kopplingen hydralisk koppling vetu.. =) BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
|
Ha ha ok låter bra! Fattar inte hur jag kunde snöa in så fullständigt att jag inte tänkte på det :) Hur som helst så gjorde jag ju inte det så tack! :) Mvh. B |
|
|
HAHA!! Vilket hjärnsläpp... haha!! ;-) Vad är det man säger?! Hissen går inte hela vägen upp.... ;-) Jag satt och funderade förut vad du menade för slang...... Kom inte på någonting, tänkte att det kanske var någon avluftning. Men det ser ju inte ut så. Hade inte en tanke på Slavsylindern..... det var uteslutet liksom. MVH. /Bonje Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 (Bygger pulssplitt grenrör till M3 E30) |
|
|
Hehe varsågod, satt också å tänkte ett tag tills jag bestämde mig för att det inte finns nån annan anslutning än den..=) BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
|
Underbart :) Man måste typ se saker o ting i "helikoptersyn"... Vad kommer hemsidan att heta då *Iceman*e36? Mvh. B |
|
|
Addressen är www.instanity.se Kommer finnas info om min bil samt några andra turbo monster från Norrtälje.. =) BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
|
opps fel address www.insanity.se ska det va BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.