|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, nya bilen kommer i sommar så jag undrar om det ordnas några speciella Bmw träffar i Sthlm området? Skulle vara kul att träffas och kolla på lite fina bilar. Mvh/ Oskar | |
|
Hej Osk@r och grattis till nya bilen. Gå in på www.bmwcs.com och klicka dig fram till Stockholmssektionen så får du datum för BMW Club Schwedens aktiviteter i Stockholmsområdet. De regelbundna Brostugeträffarna är uppskattade bland medlemmarna i - bra tillfällen att se andras bilar och få idéer samt mycket intressant bilsnack. Dessutom arrangerar Autopower en hel del träffar i Stovckholmsområdet - håll utkik på denna site. ChristerG525 |
|
| är det aldrig några träffar i luleå, boden och piteå trakterna?? | |
|
jpn: Norrträffen har dom senaste tre åren varit i Luleå, sedan brukar vi ha en vårmönstring i Skellefteå samt inte att förglömma våra fikaträffar varje månad i Luleå. Länk _______ //Niklas |
|
| Koni: måste man inte vara med i bmwcs för att vara med på dom träffarna då?? | |
|
jpn, Ja. Det är ju däremot helt fritt fram att anordna egna träffar, utan krav på BMWCS-medlemsskap om du så önskar! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Hej Till Brostugeträffarna är alla BMW-intresserade välkomna - inget krav på medlemskap. ChristerG525 |
|
|
jpn: På våra fikaträffar behöver du inte vara medlem utan det räcker med bilintresse. _______ //Niklas |
|
|
Det är iofs familjen som köpt ny bil :-) Men det låter jätte bra, hoppas man lär känna några bara... Mvh/ Oskar |
|
|
Osk@r: Nu vet jag inte vad ni köpt för bil, men det blir en M-träff vid kaknästornet den 24/4 kl 11:00 och en Z-träff den 1/5 kl 12:00 vid brostugan. Sen har vi ju BMWCS träffarna varannan måndag vid brostugan. Är du bilintresserad så brukar en mängd olika bilar och bågar träffas där också på onsdagar. /Z3MPOWER |
|
|
Z3mpower: Bilen kommer någongång nu i sommar... Men men träffarna lär hålla på framtill det är vramt och skönt ute!? Bilen är ingen direkt sportbil... Ni får se i sommar :-) Brostugan träffarna brukar jag vara på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.