|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Fy fan vad fin den här såg ut, hittade den på läsargalleriet på Autopower. Undrar om man kan sätta sådana på en vanlig E46 Coupe och var dom finns att köpa samt vad de går på? | |
|
Vilken? Vad? Hur? Två bilar är fler än en.. |
|
|
HAHA, glömde länken :D Länk |
|
|
Min bil ju, tack! SSR GT3 köpta på www.tierrack.com Går nog att fixa så dom passar men dom passar inte rakt av. Här har du en till bild: Länk Mvh, Robban |
|
Gemini__ |
Superfin M3:a du har Robban! Har du fler bilder månntro? =) Mvh: Thomas Länk |
|
Ska fota lite nu i veckan tänkte jag... Mvh, Robban |
|
|
Sjukt snygg bil och sjukt snygga fälgar säger jag bara, va stolt över din bil! Bullrar inte bilen med så stora däck och blir det inte stöttigt? Dum fråga iofs, M3an är gjord för att sitta på 19 tum! |
|
| Hur stora bromsskivor är det på 330 jämfört med M3? Det kan ju se lite löjligt ut med så "öppna" fälgar om det är för små bromsskivor. | |
|
ZxD: Vad kostde frakten? MVH Dime M |
|
|
en fråga till:Hur mycket väger de fälgarna MVH |
|
|
Kane: De är ingen större skillnad. Bmw Patricia: Den fälgen finns till e46 coupe med i både 18 och 19". Den börjar dock bli lite "vanlig" No offence ZxD. Sist jag var i staterna så hade var 3:e m3 e46 sådana fälgar. som sagt finns fälgen att beställa från Länk Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Dime, mins inte det riktigt. wendtan, Tyärr börjar dom bli vanliga här hemma också :( Mina nästa fälgar blir troligtvis HRE 840r Mvh, Robban |
|
|
ZxD, Neeeej, HRE har en ny racing variant av 500 serien som är mycket mer intressant (lägre vikt)! :-) Tror inte de finns på deras websida ännu. Men Evan på Roadfly har dessa nya fälgar. /RS2 |
|
| HRE = GODIS! | |
|
ZxD, Här har du en bild på Evans gamla bil. Otroligt snygg! Länk Och här är två på hans nya bil med HRE Competition. Jag gillar personligen inte färgade centrum men man kan ju beställa dem i polerat och klarlackat utförande istället. Länk Länk /RS2 |
|
|
HRE Competition finns här: Länk Dime M |
|
|
Lätta fälgar finns det här: Länk Dime M |
|
|
personligen skulle jag lägga på dessa fälgar om jag hade en m3:a:=) Länk |
|
|
kolla bilen länst ner så vackert: Länk Det räcker för idag måste sova hej Dime M |
|
| mmmmm laguna :P:P | |
| Tirerack har ett avtal med UPS så frakten är grymt billig. Fick mina SSR GT3 fraktat och klart till mig för $2700. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.