|
|
|
|---|---|
|
Så då har man äntligen efter vinterns slit börjat närma sig dagen när man skall ner o handla en bil, men kan inte bestämma mig om det skall bli en nyare 540 typ -01 eller -02 eller en M5:a -99 Hmm lutar ju mest åt M5:An eller vad säger ni..... | |
|
Ska du inte in med hund och barnvagn osv (tänker då kombi) och din ekonomi tillåter det hela så skulle jag nog utan att blinka välja en M5 :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
Nää ingen hund o barnvagn här... men en M5 som gått kanske 13 - 14000 mil är ingen fara eller... istället för en 540 som kanske gått 7-8 000 mil |
|
Aldric |
M5 :D Varför välja bort den om du har dom ekonomiska möjligheterna?!? Eru galen pojk? Hehe .. :) "Citius, alius, fortius" MvH Dennis |
|
Rummer en M5 inte en barnvagn med 500 liters volym? :) Länk |
|
|
hamann: Visst får du in en barnvagn: Men ska du sen in med lite väskor + en hund blir det betydligt krångligare i en sedan än en kombi. Manne: 13-14k mil är ingenting om bilen är servad och välskött. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
manne52: Jag hade samma tankar när jag skulle handla men köpte M5 och jag ångrar mig inte.Helt underbar bil men tyvärr lite dyr att äga.Men smakar det så kostar det. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
Morten B |
Jeg har fru og 2 barn og synes M5en fungerer perfekt som familiebil (min fru er kanskje ikke 100% enig...) Vi var f.eks. på bilsemester til Italia forrige sommer, ikke noe problem om man pakker smart. Så: ut å kjöp M5 |
| M5 får det nog bli skall återkomma med bilder på min nyinköpta skönhet senare!! | |
|
Lycka till med köpet Manne. Och var nu nogrann så du nästan själv tycker att du är dryg när du kollar på bil :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
Specs for the E39 M5 are as follows: CAMBER Left Front . . . . . . . . . . . Right Front 0.0 to -0.1 . . . . . . . -1.0 to 0.0 Left Rear . . . . . . . . . . . Right Rear -1.6 to -2.1 . . . . . . -2.1 to -1.6 CASTER Left Front . . . . . . . . Right Front 7.0 to 6.0 . . . . . . . 6.0 to 7.0 Left Rear . . . . . . . . Right Rear No Caster Measurements TOE Left Front . . . . . . . Right Front 0.00 to 0.17 . . . . . . 0.17 to 0.00 Left Rear . . . . . . . Right Rear 0.00 to 0.17 . . . . . . 0.17 to 0.00 TOTAL TOE FRONT 0.00 to 0.33 TOTAL TOE REAR 0.00 to 0.33 STEER AHEAD - FRONT -0.05 to 0.05 THRUST ANGLE - REAR -0.20 to 0.20 The only Dinan measurement change that I'm aware is the Front Camber. Left Front . . . . . . . . . . . . Right Front 0.0 to -1.5 . . . . . . . . . . . . . -1.5 to 0.0 ______________ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.