|
|
|
|---|---|
|
någon som vet om de är svårt att montera m paketet på bmw 540 e39?? front å bak kjol med sådana där sensorer i?? hur sitter orginal fronten fast?? micke å joffis Iron M/// | |
|
någon som kan hjälpa till kankse Iron M/// |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nej det är inte svårt., lite plast pluppar i grillgallren fram och några skruvar i hjulhusen, och två torxsskruvar i fronten från undersidan som kommer fram när du lossad gallren innanför dimljusen, dimljuskontakter och spolningslangar, hela fronten dras rakt framm tar ca 20 minuter att plocka bort, M fronten ska passa utan problem, ev får man byta plasten längst ned i hjulhusen mot fronten. dimljuskontakterna kan vara annorlunda också. Sedan ska det var front med ljusspolning, hålen för munstyckena är inte runda och är nog svåra att få till om de inte finns från början ?? PDC sensorerna vet jag inte hur du gör med då det inte framgår om du har detta på bilen från början eller sitter på M.paktet. Liknade bak några platspluppar i hjulhusen bak och ett par bultar bak lite olika på touring och sedan har jag för mig. Inga som är svårt i allafall men bra om man är två, då det är lite otympligt att hantera ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.