|
|
|
|---|---|
|
Vilka på Z-forumet kommer att besöka Elmiamässan? 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" | |
|
Jag, med bettan om det är väder. /PG |
|
|
Jag kanske ska dit.. Men isf blir det nog i en technoviovett e34 med 18" och inte min Z =/ //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Jag ska dit, önskar dock få åka med någon, är det någon som har plats över? (från Stockholm). /Z3MPOWER |
|
|
Tar du flyget till Växjö innan kan du åka med mig ;) 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
| ni som ksa dit kan ni ta bilder o lägga in sen | |
|
Du kan väl ta moppen dit, och ta lite kort du också. 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
|
haha, då lär han nog jerry frysa ihjäl //Svebba - Jag är schnell ! |
|
| mm visst ja tar moppen ja börjar åka idag så e ja npg framme då | |
Mr Hamann |
Är det ingen som ska ner på fredagen? Jag kanske blir tvungen att åka ner på fredag kväll, glida runt lite, sova, hänga på låset till mässan på lördag morgon, för att sedan hinna hem till lördagskvällen. // Mr Hamann |
|
Mr Hamann: Tar du vägen förbi Stockholm och plockar upp mig (samt lämnar mig) så åker jag gärna med dig ner på fredag. Alla andra: Annars åker jag gärna med någon annan från stockholm på lördag. Givetvis hjälper jag till att pröjsa soppa. /Richard |
|
Mr Hamann |
Well, om jag åker R så åker jag efter jobbet, dvs. klockan 19 på fredag, så det blir svårt att plocka upp dig då + att Jocke som var med hem till dig i så fall blir min co-driver. Har inte bestämt mig om jag ska åka än. Beror lite på vädret. // Mr Hamann |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.