|
|
|
|---|---|
|
Hej vad värderar försäkringsbolaget min avusblåa m3 cab med hardtop,14600mil,becht skinn,storadatan,nya däck bak(fram nya i sommras)???? vad ska man begära av dom??? dom ligger ju lågt i och med att de vinter,går försäkringsbolaget efter det??? | |
| UPPPPPP | |
|
BMW_TT: Jag förstår inte riktigt vad du menar/vad du är ute efter...menar du att bilen skulle vara billigare att försäkra under vintern än sommaren? UPPPPPP???? Förtydliga tack... |
|
|
Jag menar att om nått skulle hända med bilen nu under vintern , så det blir fråga om att lösa utt mig med kontanter så frågan e om dom värderar den sämre eftersom det är lågsäsong??? eftersom det är mkt större risk att krocka under vintern så undrar man ju....annars tänker jag köra men min andra bil...men det tar emot så enormt mkt att köra den(Honda civic-89) /// |
|
|
Försäkringsbolaget (vad jag vet) värderar inte bilar efter säsong utan efter hur långt de körs/ålder på bilägare/var bilen finns mmmm. Det bästa är nog att kolla vad som gäller för just ditt försäkringsbolag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.