AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.608

Angående ögonlock?

Sida 2 av 2
Jha, tycker den ser mkt grymmare ut med ögonlock måste jag säga men däremot hade jag haft angeleyes och klarglas till strålkastarna och blinkerserna så hade jag klart skippat d.

/ KEN
Länk
Raygun: Min bil är från 90 talet :D.

Ja men det är väl världens klet med lim, sen om nån skulle gnälla på besiktningen då är det ju kört, då får man ju ta bort hela glaset för det lär väl inte se så bra ut, vissa säger att man kan använda karborrband elr dubbelhäftande tejp, nån som har nå bra erfarenheter ???

/ KEN
Länk
power: Du öppnade aldrig limmet som följde med då? jag skulle sätta dit dem nu för nån vecka sedan men limmet var ju helt kasst bara en stor deg klump, så jag åkte oköpte pl400 få se om det funkar bra...

/ KEN
Länk
Gr
378
Griseknoen
Mercedes C220CDI 2008
Att sätta ögonlock på bilen är ungefär lika snyggt som att sätta på jalusi...

Ser ni inte att det är TOTALT omodernt? Alla bilmärken inkl. BMW försöker nu dra upp ljusen över motorhuven. Inte tvärtom. Dessutom blir det ju en massa skarvar som förstör totalintrycket. Har aldrig sett en bilmodell där ögonlock tillför något överhuvudtaget till designen.
ken. Jag fick aldrig med nått lim. Fick med nå karborre grejjs men sånt var ingen idé att sätta blåser väl iväg direkt. Jag satte fast med dubbelhäftande tejp och det satt bra men de var passformen så var så dålig så de såg helt konstigt ut så jag fimpade dom.
Griseknoen: Smaken är som baken:)

/ KEN
Länk
Gr
378
Griseknoen
Mercedes C220CDI 2008
Ken,

Ärligt talat så ser din 328 väldigt trött ut. Den kan knappt hålla uppe ögonlocken.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.