AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
855

Ärade BMW Bröder!

Visa användare
416
GEN
E39 540 Touring -01
E36 316 compact -00
Har kört BMW sedan 7 år tillbaka och måste säga att bättre bil finns ej. åker för tillfället e-39 m-sport 01a. men måste säga att det finns annat att glädjas åt dessa årstider, 146hkr knappt 210kg skidlyft vid 130 km/h perfekta vårisar +8 grader solen skiner och frihetskänslan är total.maskinen ökar så länge man vågar hålla plattan i mattan adrenalinet ökar och pulsen dunkar. vad mer kan man önska sig. de som inte har provat bör göra detta,går ej att beskriva, helt underbart.Varma och lyriska vårhälsningar från PITEÅ
Om en "syster" får lägga en kommentar!?

Låter som ngn har blivit biten av våren! =) Underbart!!!
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
det lät helt spejsat tycker jag!Men jag håller med!
/A
Visa användare
416
GEN
E39 540 Touring -01
E36 316 compact -00
Det kan du ge dig på. notera att 0-100 har inte en en m3-5
inte susningen av en möjlighet att mäta sig med, fantastisk känsla. kört skoter under hela min uppväxt men slutar aldrig att farsineras av prestandan av maskinerna, nästa år blir det ytterligare ett nr större,för det kommer en!!! vansinnigt men obeskrivligt kul.
Visa användare
416
GEN
E39 540 Touring -01
E36 316 compact -00
Ursäktar "syster" från kronobergs län skulle givetvis skrivit Bröder & systrar, förlåt mig. hoppas att du får en trevlig sommar i din BMW.soliga hälsningar från Norr.
jp
464
jpn
523im -99
kan inte annat än att hålla med dig gen!!

ps: ljudet från yamahas triplar är helt oslagbart!
ic
237
icho
320i, -04
Synd bara att här i jämtland sätter sig Samebyarna emot allt vad turism heter, så skoteråkning ska förbjudas nu efter påsk... Detta pga. att renarna plågas av skotrarna...
Sv
40
Sven-Göran
530iA T -03
Det är för väl att renarna är immuna mot off-roads och helikoptrar, för dom stör ju inte alls....

She drives me crazy
Grubbe
Jag är på din sida mannen!

Min RMK 800 VE skall rastas till helgen.. Om jag får tummen ur och köper en ny rem vill säga.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
,,,undrar när denna tråden raderas....?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.