|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Bor i GBG och ska snart fram me M Coupen. Behöver lite tips och råd om alternativ runt om i GBG: 1. Var tonar man rutorna bra och hyfsat billigt runtom? Vem rekommenderar ni och vad brukar det kosta? 2. Har en Business CD stereo med endast högtalare, låter fruktansvärt. Vilken stereo och högtalare (vill ej ha baslåda) för max 7000 rek ni man stoppar in för bra ljud? (ska va MP3 CD stöd) 3. Har någon tips på en bra billigare mek i GBG området för mindre jobb på bilen som kan BMW? Ej BMW och Wölkes till detta. Det är bla fix av centrallås osv som behöver göras. Det ska finnas ngn i Partille bla har jag hört. Tackar och bugar! | |
|
Joakim i Partille påstås ha lagt ner (Göteborgs Bilservice). Sedan finns Bayerische Bilservice, och Bavaria (om han inte är sjuk, vilket ryktats)... Satte in en ny Pioneer i min Z3 - grymt mycket bättre ljud direkt, och den kostade bara 3000 spänn. Inte ens bytt högtalare. alfatok.... |
|
|
Joakim på Göteborgs Bilservice har fortfarande öppet. Det känns bra att lämna in bilen till honom då han har full koll. Göteborg bilservice Tel: 031-447786 Sen kan du gå in på BRL och kolla med dom vad du ska ha för stereogrejer, det e dom som har bäst koll på sånt. Jag skulle rekommendera dig ett kit med 6"'are fram så du får lite tryck. Dom brukar ha bra koll på vad som behövs för att driva de högtalare du väljer. Jag vet inte hur coupen är att bygga ljud i riktigt men i roadstern får man bara plats med 5'or fram om man inte bygger om lite med ett par kickpaneler men det är det värt. Lycka till! /Magnus |
|
|
Tjena! Tack för tipsen! Är det någon som har erfarenhet av ngn bra toningsfirma till bra priser i GBG området? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.