|
|
|
|---|---|
|
Hej! Behöver tips om hur jag smidigast demonterar främre stötfångare "M" på min E-39 Skall nämligen lackas! Samt hur man tar loss samtliga lister runt om dvs dörrar stötfångare....Utan o förstöra dem...behövs nya clips vid återmontering?? Tror ni d blir snyggt att lacka samtliga lister???I samma kulör som bilen?Titansilver. Mvh Richard | |
|
Avgör själv: Länk (iof Aspensilver men ganska lika trots allt) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Volvo R. Om du har M5 paketet så tycker jag personligen inte du ska lackera dörrlister och andra stötlister i bilens färg, det blir lixom för mycket den är snyggare utan hellackerat.. Kolla på vissa i bytbil och bmwM5board.com Mvh Sebbe Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Och när det gäller demontering utav främre M spoiler så gör du så här: Skruva loss själva plasten under spoilern och runt hjulhusen som sitter ihop med spoilern, sen sitter 2 stora skruvar över det stora luftintaget skruva loss dom med och sen är det bara att plocka loss den.. Om du skall ta loss själva Alubalken som sitter i spoilern då måste du banka ut clipsen och sånna behöver du då sen när du ska sätta fast balken igen. Finns på bmw kostar ca 2.50:- styck Dörrlisterna är bara att försiktigt dra av tills det klickar till. Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.